چهار گزینه هدایت تیم ملی والیبال مشخص شدند
سرپرست تیم ملی والیبال ایران چهار گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی والیبال را اعلام کرد.

امیرخوشخبر با تاکید بر اینکه هنوز تصمیم گیری نهایی درباره کادرفنی تیم ملی انجام نشده، اظهار کرد: با توجه به اینکه صحبت های کواچ(Slobodan Kovač) را شنیدیم، فدراسیون در حال حاضر به دنبال بهترین گزینه ها برای هدایت تیم ملی خواهد بود. مذاکرات را با چند گزینه اصلی شروع کرده ایم تا در بین همه گزینه ها بهترین را انتخاب کنیم.

البته این به معنی قطع همکاری با کواچ نیست. اگر گزینه مناسبی برای جانشینی او پیدا کنیم، تغییراتی حاصل می شود و می توانیم درباره جانشین کواچ تصمیم بگیریم اما اگر صحبت ها و درخواست های مربیان منطقی نباشد، با کواچ ادامه می دهیم.

وی با تکذیب هرگونه توافق نهایی با لوزانوی آرژانتینی(Raúl Lozano) از مذاکره و بررسی شرایط چهار گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی خبر داد و گفت: همچنان آناستازی(Andrea Anastasi) گزینه مورد نظر ماست. لوزانو، 'وبر' و 'کلاکویچ' هم گزینه هایی هستند که فدراسیون با آن ها صحبت کرده و شرایطشان را بررسی می کند. ما دنبال بهترین مربی برای تیم ملی هستیم؛ کسی که سابقه حضور در المپیک و مسابقات مطرح جهان را داشته و نام بزرگی داشته باشد.

سرپرست تیم ملی والیبال اظهار امیدواری کرد که فدراسیون تا هفته آینده در مورد جانشین کواچ به نتیجه برسد. او درباره احتمال حضور مربیان ایرانی روی نیمکت تیم ملی نیز گفت: باید در این بخش با سیاست بهتری جلو برویم. نباید مواضع ما حالت تحمیلی برای سرمربی تیم ملی داشته باشد زیرا صورت خوشی ندارد و در بعد بین المللی هم خیلی مناسب نیست. سرمربی تیم ملی مسئول نتیجه گرفتن یا نگرفتن تیم خواهد بود و می تواند دستیارانش را انتخاب کند اما ما هم باید تلاش کنیم که در یک تعامل مناسب زمینه حضور مربیان ایرانی را روی نیمکت تیم ملی تضمین کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir