سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که مورد غضب تماشاگران قرار گرفته بود، به همراه بازیکنان عربستان راهی رختکن شد.

 

به گزارش مهر، در پایان دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عربستان که به برتری 2 بر یک عربها انجامید بخش عمده ای از یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی به طور ایستاده نظاره گر ناکامی تیم کشورمان بودند و شعارهایی را علیه کادر فنی و علی دایی سر دادند.

در این بین علی دایی برای در امان ماندن از پرتاب احتمالی اشیا از سوی تماشاگران با چند دقیقه تاخیر و در میان بازیکنان عربستان راهی رختکن شد.

از سوی دیگر دسته گل هایی که برای بازیکنان و همراهان تیم ملی در نظر گرفته شده بود تا در صورت پیروزی احتمالی به آنها اهدا شود، در پایان بازی کنار زمین مانده بود و کاملا پژمرده شده بود!
 
در همین حال حسین كعبی، مهدی رحمتی و غلامرضا رضایی با عده‌ای از تماشاگران فوتبال به صورت فیزیكی درگیر شدند.

به گزارش ایسنا ، در حالی كه پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال ایران و عربستان عده‌ای از بازیكنان تیم ملی ایران در تونل جنوبی ورزشگاه مستقر شده بودند و منتظر حضور سایر بازیكنان برای بازگشت به هتل بودند، برخی از تماشاگران معترض كه ظاهرا به شدت از باخت تیم ملی فوتبال به عربستان عصبانی بودند با نزدیك شدن به بازیكنان و فحاشی ركیك به بازیكنان تیم ملی زمینه ایجاد یك درگیری تمام عیار را فراهم كردند.

بر اساس این گزارش؛ پس از فحاشی تماشاگران مهدی رحمتی، حسین كعبی و غلامرضا رضایی به شدت با این هواداران درگیر شدند به گونه‌ای كه در این درگیری برخوردهای شدید فیزیكی نیز در بین طرفین دعوی ایجاد شد!

نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه نیز از نزدیك شاهد این درگیری بودند ولی تماشاگران معترضی كه باعث شروع این درگیری شده بودند به سرعت محل استادیوم آزادی را ترك كردند.

روته مولر دستیار و مشاور تیم ملی فوتبال ایران نیز با تعجب و شگفتی فراوانی صحنه درگیری را نظاره كرد، این در حالی بود كه علی دایی نیز در اتوبوس حامل تیم ملی حضور داشت و هیچ اقدامی در خصوص این درگیری انجام نداد.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news