داورزنی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال شد
رئیس فدراسیون والیبال ایران از سوی مجمع سالیانه کنفدراسیون والیبال آسیا به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی (FIVB) انتخاب شد.

مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) جهت انتخاب رئیس، نواب رئیس، اعضای هیات رئیسه، روسای منطقه ای و نمایندگان کنفدراسیون آسیا در فدراسیون جهانی با حضور دکتر 'اری گراسا' رئیس فدراسیون بین‌المللی والیبال از روز گذشته (سه شنبه) در ریاض پایتخت عربستان سعودی آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز در این اجلاس شرکت کرده که در انتخابات اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا موفق به حفظ کرسی ایران و عضویت خود در این هیات شد. وی سپس به عنوان نماینده آسیا در هیات رئیسه فدراسیون جهانی نامزد گردید که در این انتخابات نیز با رای قاطع برگزیده شد تا برای نخستین بار در تاریخ والیبال، یک ایرانی به عضویت هیات رئیسه فدراسیون جهانی درآید.

در جلسه صبح امروز همچنین دکتر 'صالح بن ناصر' از عربستان موفق شد با رای قاطع اعضا برای چهار سال دیگر کرسی ریاست کنفدراسیون آسیا را برای خود حفظ کند.

مجمع سالیانه کنفدراسیون آسیا امشب به کار خود پایان می دهد و سایر انتخابات از جمله انتخاب اعضای کمیته های مختلف داخلی کنفدراسیون آسیا ماه آینده در جلسه هیات رئیسه در مقر کنفدراسیون در بانکوک تایلند انجام خواهد شد که محمدرضا داورزنی نیز به عنوان عضو هیات رئیسه در آن حضور خواهد داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir