شاگرد آمریکایی نصیری‌نیا دوم شد
شاگرد آمریکایی شاهین نصیری‌نیا با ثبت رکورد 316 کیلوگرم در گروه B دسته 69 کیلوگرم دوم شد.

در رقابت های گروه B دسته 69 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان در هیوستون آمریکا، 'الکس لی' شاگرد آمریکایی شاهین نصیری نیا با ثبت رکورد 316 کیلوگرم در مجموع دو حرکت در رده دوم قرار گرفت. او در یک ضرب با 140 کیلوگرم دهم شد و در دو ضرب با 176 کیلوگرم صدرنشین شد. این در حالی است که جابر بهروزی با وجود اینکه در یک ضرب صدرنشین شد اما در دو ضرب وزنه های 173 و 174 کیلوگرم را انداخت و اوت کرد.

حرکت یک ضرب

'الکس لی' در ابتدا 133 کیلوگرم را بالای سر برد. نصیری نیا برای حرکت دوم وزنه 137 کیلوگرم را برای شاگردش درخواست کرد که او توانست این وزنه را نیز با موفقیت برای خود به ثبت برساند. 'لی' در حرکت سوم موفق به مهار وزنه 140 کیلوگرم شد و در نهایت رکورد 140 کیلوگرم در یک ضرب برای او به ثبت رسید.

مسابقات جهانی وزنه برداری

حرکت دو ضرب

'لی' در ابتدا 171 کیلوگرم را مهار کرد. برای حرکت دوم نصیری‌نیا 5 کیلوگرم وزنه درخواستی برای شاگردش را افزایش داد و الکس لی باید برای بدست آوردن جایگاه بهتر در جدول 176 کیلوگرم را بالای سر می برد اما موفق عمل نکرد اما در حرکت سوم موفق به ثبت وزنه 176 کیلوگرم شد و در دو ضرب صدرنشین شد. او با رکورد مجموع 316 کیلوگرم نفر دوم گروه B شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir