وضعيت مجتبی جباری در باشگاه استقلال همچنان مبهم است و گفته می شود جلسه كميته انضباطی برای اين بازيكن سرنوشت ساز خواهد بود.

جباری در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیتش می‌گوید: «با واعظ آشتیانی مدیرعامل باشگاه حرف زدم و قرار شد جلسه كمیته انضباطی پس از بازگشت استقلال از قطر (روز چهارشنبه) برگزار شود. تا قبل از تشكیل این جلسه هم حرفی نمی‌زنم تا وضعیتم مشخص شود.»

جباری در پاسخ به این سئوال كه آیا قلعه‌نویی برای بازگشت او به استقلال شرط تعیین كرده می‌گوید: «من كه چنین چیزی نشنیده‌ام و خودش هم این خبر را تكذیب كرده است. همانطور كه گفتم جلسه كمیته انضباطی تكلیف من را مشخص خواهد كرد.»

شماره 8 استقلال در قسمتی از حرف‌هایش با انتقاد از رفتار مسئولان این باشگاه تاكید می‌كند: «قبل از عید تمامی بازیكنان حق و حقوق خود را و همچنین پاداش‌ها را به طور كامل دریافت كردند ولی هیچ پولی به من داده نشد. باشگاه در شب عید و روزهای پایانی سال دست من را خالی گذاشت و به طور حتم خود مسئولان باشگاه از این رفتار شرمنده خواهند شد. من حتی 120 میلیون هم از استقلال طلب دارم ولی هیچ حرفی در این مورد نزدم و واقعا متاسفم كه چنین رفتاری با من صورت گرفت. برایم جای تعجب دارد كه جلسه كمیته انضباطی باشگاه چرا اینقدر به تاخیر افتاد و نمی‌دانم در فكر بعضی‌ها چه مسائلی می‌گذرد.»

جباری كه در آخرین بازی سال گذشته استقلال مقابل الجزیره امارات با شعار برخی از تماشاگران روبه‌رو شده بود می‌گوید: «طرفداران استقلال نسبت به من لطف دارند و در آن مسابقه فقط بعضی‌ها شیطنت كردند و دلیلش این بود كه اطلاعات كافی نداشتند. مطمئن باشید به زودی خیلی از مسائل پشت پرده را خواهم گفت تا هواداران استقلال همه چیز را بدانند.»

وی در مورد شایعه پیوستنش به پرسپولیس می‌گوید: «این خبر توسط یك سایت هواداران باشگاه پرسپولیس مطرح شد و متاسفانه كسی هم نیست كه مقابل این خبرهای دروغ بایستد. من با باشگاه پرسپولیس هیچ مذاكره‌ای انجام نداده‌ام.»
 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
 منبع:ariensport.com