شکست کلیولند در NBA
در جریان دیدارهای لیگ بسکتبال NBA، کلیولند برابر سن‌آنتونیو تن به شکست داد.

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA)، بامداد امروز شش مسابقه برگزار شد که در حساس‌ترین دیدار کلیولند(Cleveland Cavaliers) و سن‌آنتونیو(San Antonio Spurs) به مصاف هم رفتند که در پایان سن‌آنتونیو توانست 99 بر 95 یاران پادشاه را شکست دهد. در ترکیب کلیولند تریستان تامسون(Tristan Thompson) با کسب 18 امتیاز، 14 ریباند و 1 پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود و در طرف دیگر نیز کوی لئونارد(Kawhi Leonard) با 20 امتیاز، 10 ریباند و 5 پاس منجر به گل نقش زیادی در برد سن‌آنتونیو داشت. لبرون جیمز(LeBron James) ستاره کلیولند در این دیدار با 22 امتیاز، 7 ریباند و 5 پاس منجر به گل عملکرد خوبی داشت اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.

گلدن استیت(Golden State Warriors) مدعی اصلی این فصل به مصاف لس‌آنجلس لیکرز(Los Angeles Lakers) رفت و با درخشش ستاره خود استفان کری(Stephen Curry) با نتیجه 116 بر 98 به برتری رسید. کری در این دیدار با کسب 26 امتیاز، 6 ریباند و 3 پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

شیکاگو بولز(Chicago Bulls) هم در رقابتی که پیش‌رو داشت برنده از میدان خارج شد. این تیم به مصاف قعرنشین لیگ یعنی فیلادلفیا(Philadelphia) رفت و با نتیجه 115 بر 111 به برتری رسید. جیمی باتلر(Jimmy Butler) در این دیدار ستاره شیکاگو و البته مسابقه بود. او با کسب 53 امتیاز، 10 ریباند و 6 پاس منجر به گل نقش اصلی تیمش در این پیروزی را ایفا کرد.

** نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده:

اورلاندو 103 - تورنتو 106

ممفیس 103 - دیتروید 101

یوتا 101 - ساکرامنتو 103


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir