فرنوش شیخی: همه هدفمان قهرمانی است
فرنوش شیخی كاپیتان تیم گاز گفت: ما همه هدفمان قهرمانی است و انشالله بازی ذوب آهن را می بریم تا بازی آخرمان تشریفاتی شود.

به گزارش سیمرغ، در دومین هفته از دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان تیم گاز و برق جدید فارس به مصاف هم رفتند که تیم گاز در پایان به پیروزی رسید. فرنوش شیخی كاپیتان تیم گاز گفت: چون اولین بازی از دور برگشت ما محسوب می شد خیلی تمركز كافی نداشتیم و خوب كار نكردیم ولی خدا را شكر سه امتیاز بازی را گرفتیم.

شیخی در ادامه گفت: بازی امروز زیاد برای ما استرس نداشت و چون می دانستیم برنده بازی هستیم باعث شد خوب كار نكنیم ولی چون تمرینات و هدف اصلی ما تمركز روی بازی با ذوب آهن است و هدف ما برد تیم خوب ذوب آهن است تا زودتر از پایان فصل قهرمان شویم. بیشتر تمرینات روی تكنیک بود تا تاكتیک و تمرینات گروهی ما خیلی كم بود تو این هفته به خاطر همین نتوانستیم خوب بازی كنیم ولی خوب خدا را شكر نتیجه را گرفتیم.

وی درباره سوالی سیمرغ مبنی بر این که با توجه به قهرمانی شما در نیم فصل و دو بازی سخت پیش رو، آیا فكر می كنید همچنان در كورس قهرمانی باقی بمانید، گفت: صد درصد. ما همه هدفمان قهرمانی است و انشالله بازی ذوب آهن را می بریم تا بازی آخرمان تشریفاتی شود.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ