پیروزی کلیولند و گلدن استیت در NBA
در بازی‌های صبح امروز (یکشنبه) لیگ NBA کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز به پیروزی رسیدند و اوکلاهوما سیتی تاندر شکست خورد.

امروز 10 بازی در لیگ NBA انجام شد که در مهم‌تر‌ین آنها کلیولند کاوالیرز(Cleveland Cavaliers) و گلدن استیت وریرز(Golden State Warriors) به پیروزی رسیدند. کلیولند کاوالیرز در بازی برابر نیواورلانز پلیکانز(New Orleans Pelicans) با نتیجه‌ 99 بر 84 پیروز شد. در این بازی آنتونی دیویس(Anthony Davis) برای پلیکانز 24 امتیاز کسب کرد و یازده ریباند و دو بلاک انجام داد. بازیکن تاثیرگذار کلیولند کاوالیرز نیز لبرون جیمز(LeBron James) بود که 27 امتیاز برای این تیم کسب کرد و سه ریباند و هشت پاس منجر به گل داشت.

در بازی مهم دیگر گلدن استیت وریرز، اوکلاهوما سیتی تاندر(Oklahoma City Thunder) را با نتیجه‌ 116 بر 108 شکست داد. در این بازی استفان کری(Stephen Curry)، بهترین بازیکن وریرز بود که 26 امتیاز برای این تیم کسب کرد و شش ریباند و 10 پاس منجر به گل انجام داد. بازیکن تاثیرگذار تاندر نیز کوین دورانت(Kevin Durant) بود که 40 امتیاز برای این تیم کسب کرد و 14 ریباند و پنج پاس منجر به گل داشت.

در بازی دیگر سن آنتونیو اسپرز(San Antonio Spurs)، لس آنجلس لیکرز(Los Angeles Lakers) را با نتیجه‌ 106 بر 102 شکست داد. لامارکوس آلدریج(LaMarcus Aldridge) بهترین بازیکن اسپرز در این بازی بود. او 26 امتیاز کسب کرد و 9 ریباند و دو پاس منجر به گل را ثبت کرد. جردن کلارکسون(Jordan Clarkson) نیز برای لیکرز خوب عمل کرد. او 21 امتیاز کسب کرد و شش ریباند و چهار پاس منجر به گل داشت.

**نتایج دیگر بازی‌های امروز به شرح زیر است:

پورتلند تریل بلیزرز 95 - هیوستون راکتز 79

ایندیانا پیسرز 112 – دیتروید پیستونز 104

بروکلین نتز 98 – فیلادلفیا سونی سیکسرز 103

دالاس موریکز 114 – ممفیس گریزلیز 110

شیکاگو بولز 105 – مینه‌سوتا تیمبرولوز 112

یوتا جاز 98 – فینیکس سانز 89


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir