کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نمی‌دانم باشگاه استقلال به چه دلیلی از من و نوازی شکایت کرده است.
 

به گزارش ایسنا، جواد زرینچه پس از اعلام محرومیت 5 جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال،افزود: احتمالا تا پایان هفته به تهران خواهم رفت تا با واعظ آشتیانی در این رابطه صحبت کنم؛ مشکل خاصی نیست و خدا را شکر استقلال هم قهرمان لیگ برتر شده است؛ فکر می‌کنم یک عده‌ در این میان شیطنت می‌کنند و خودم با مدیرعامل استقلال صحبت خواهم کرد تا این مسئله حل شود؛ من از خانواده استقلال هستم، ما استقلالی‌ها شاید گوشت هم را بخوریم اما، مطمئن باشید استخوان یکدیگر را دور نمی‌اندازیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در مورد بازی تیمش برابر سپاهان نوین اصفهان اظهار کرد: این بازی برای ما حیاتی بود؛ هر دو تیم برای باقی ماندن در کورس نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشتند؛ خوشبختانه ما شرایط بهتری داشتیم و توانستیم با تلاش بیشتر پیروز از میدان خارج شویم.

وی در مورد بازی محتاط بازیکنانش در نیمه دوم به خبرنگار ایسنا گفت: در 3-4 بازی اخیر ما از حریفان پیش بودیم اما، نتوانستیم گل‌های زده شده را حفظ کنیم؛ به همین دلیل در دیدار با سپاهان نوین بی‌گدار به آب نزدیم و در نیمه دوم سعی کردیم بازی را اداره کنیم.

زرینچه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که آیا سپاهان نوین به تیم شما راه داد تا پیروز شوید؟ اظهار کرد: مسئله راه دادنی در کار نبود؛ ما تا اینجای کار با اقتدار کار کرده‌ایم؛ در مورد مسائل مطرح شده در چند هفته اخیر هم باید بگویم که «روزی گالیله گفت زمین دور خودش می‌چرخد اما، آن زمان گفتند این شخص را اعدام کنید»؛ من هم صحبتی کردم اما، در آینده همه چیز ثابت خواهد شد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سوال که شما باید از قهرمانی استقلال در لیگ برتر بیش از همه خوشحال شده باشید چراکه، در صورت عدم قهرمانی استقلال یکی از مقصران ناکامی این تیم معرفی می‌شدید، چه نظری در این رابطه دارید؟ اظهار کرد: من این مسئله را قبول ندارم؛ همان طور که قلعه‌نوعی در برنامه 90 گفت، استقلال بعد از بازی با پرسپولیس از 33 امتیاز ممکن 12-13 امتیاز گرفت؛ البته خیلی‌ها دوست داشتند ما را مقصر ناکامی استقلال معرفی کنند.

زرینچه درباره این مسئله که شاید صحبت‌های شما یک شوک مثبت به استقلال در راه قهرمانی در لیگ برتر وارد کرد؟ گفت: بحث شوک در این میان مطرح است؛ این رفتارها است که به موفقیت یک تیم کمک می‌کند؛ به نظر من این مسائلی که در چند هفته اخیر پیش آمد، کمک کرد که استقلال انسجام بهتری پیدا کند؛ من فکر می‌کنم اگر استقلال از ابتدای فصل همانند دیدار با سایپا و فولاد بازی می‌کرد، تا هفته بیست‌و‌دوم قهرمان لیگ برتر می‌شد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در پایان در مورد صدور رای مجدد از سوی کمیته انضباطی و محرومیت 5 جلسه‌ای‌ از حضور در دیدارهای تیم آلومینوم به خبرنگار ایسنا گفت: نمی‌دانم این محرومیت برای چیست؛ این یک مسئله خانوادگی بود که برطرف شد و اتفاقاتی افتاد که اصلا نباید می‌افتاد؛ هم من و هم نوازی از قهرمانی استقلال به شدت خوشحال شدیم اما، اگر به نفع این فوتبال پاک است، برای همیشه از فوتبال کنار می‌روم.

    

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news