پیروزی گلدن استیت در پلی‌آف NBA
صبح امروز در ادامه بازی‌های پلی‌آف لیگ NBA، سه بازی انجام شد که در مهم‌تر‌ین آنها تورنتو رپترز و گلدن استیت وریرز به پیروزی رسیدند.

در مهم‌تر‌ین بازی در کنفرانس غرب صبح امروز (سه‌شنبه) گلدن استیت وریرز(Golden State Warriors) با نتیجه‌ 115 بر 106 هیوستون راکتس(Houston Rockets) را شکست داد. در این بازی کلی تامپسون(Klay Thompson) برای گلدن استیت درخشید. او 34 امتیاز کسب کرد و سه ریباند و پنج پاس منجر به گل داشت. جیمز هاردن(James Harden) نیز تاثیرگذارترین بازیکن هیوستون راکتس بود. او 28 امتیازآورد، دو ریباند و یازده پاس منجر به گل داشت.

در مهم‌تر‌ین بازی کنفرانس شرق نیز تورنتو رپترز(Toronto Raptors) با نتیجه‌ 98 بر 87 ایندیانا پیسرز(Indiana Pacers) را شکست داد. در این بازی جونس والانسیوناس(Jonas Valančiūnas) بهترین عملکرد را برای رپترز داشت. او 23 امتیاز کسب کرد و 15 ریباند و یک توپ ربایی داشت. پاول جرج(Paul George) نیز تاثیرگذارترین بازیکن پیسرز بود. او در این بازی 28 امتیاز کسب کرد و چهار ریباند و یک پاس منجر به گل داشت.

در بازی دیگر کنفرانس غرب نیز دالاس موریکس(Dallas Mavericks) توانست با نتیجه‌ 85 بر 84 اوکلاهاما سیتی تاندر(Oklahoma City Thunder) را شکست داد. در این بازی راسل وست بروک(Russell Westbrook) برای تاندر 19 امتیاز کسب کرد و 14 ریباند و شش پاس منجر به گل داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir