پیروزی اوکلاهوما در پلی‌آف NBA
صبح امروز در ادامه بازی‌های پلی‌آف NBA، سه بازی انجام شد که در مهم‌تر‌ین آنها اوکلاهاما سیتی تاندر به پیروزی دست یافت و به یک چهارم نهایی صعود کرد.

در مهم‌تر‌ین بازی پلی‌آف کنفرانس غرب اوکلاهاما سیتی تاندر(Oklahoma City Thunder) با نتیجه‌ 118 بر 104 دالاس مارویکس(Dallas Mavericks) را شکست داد. در این بازی راسل وست بروک(Russell Westbrook) برای اوکلاهاما درخشید. او 36 امتیاز کسب کرد و 12 ریباند و 9 پاس منجر به گل داشت. دوایت پاول(Dwight Powell) نیز بهترین عملکرد را برای موریکس داشت. او 15 امتیاز کسب کرد و 9 ریباند و سه پاس منجر به گل انجام داد.

در بازی دیگر کنفرانس غرب پورتلند تریل بلیزرز(Portland Trail Blazers) با نتیجه‌ 98 بر 84 لس آنجلس کلیپرز(Los Angeles Clippers) را شکست داد. در این بازی الفاروک آمینو(Al-Farouq Aminu) تاثیرگذارترین بازیکن تریل بلیزرز بود. او 30 امتیاز کسب کرد و 10 ریباند و سه پاس منجر به گل داشت.

در تنها بازی کنفرانس شرق نیز شارلوت هورنتس(Charlotte Hornets) با نتیجه‌ 89 بر 85 میامی هیت(Miami Heat) را شکست داد. در این بازی کمبا واکر(Kemba Walker) بهترین عملکرد را برای هورنتس داشت. او 34 امتیاز کسب کرد و چهار ریباند و یک پاس منجر به گل داشت. پیش از این نیز کلیولند کاوالیرز(Cleveland Cavaliers) با کسب چهار پیروزی مقابل دترویت پیستونز(Detroit Pistons) به یک چهارم نهایی صعود کرده بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir