تراویسا سرمربی والیبال شهرداری ارومیه شد
مربی صربستانی به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه انتخاب شد.

یوبومیر تراویسا(Ljubomir Travica) که بامداد دوشنبه برای مذاکره با مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه به ایران آمده بود قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.

احد یوسفی مدیر‌عامل شهرداری ارومیه با تایید این خبر گفت: از مدتی که تراویسا به ایران آمده جلساتی را برگزار کردیم و در جلسه آینده نیز بسیاری از موارد مشخص می‌شود. در حال‌ حاضر قرارداد ما با او نهایی شده و ما از این مربی علاوه بر سوپر لیگ در مباحث مربوط به رده‌های پایه و همچنین آکادمی‌ها استفاده خواهیم کرد.

او همچنین درباره مبلغ قرارداد این مربی گفت: فعلا نمی‌خواهیم در این باره صحبت کنیم اما من قول می دهم دستمزد او از مربیان بالای جدولی لیگ ایران پایین تر است.

تراویسا در تیم‌های تیم‌های 'فرارا'، 'گیوولی گالیله'، 'برشیا'، 'کاتانیا'، 'مارکونی اسپولتو'، 'گانزاگ میلان'، 'مونتیچیاری'، 'پالرمو'، 'پارما'، 'المپیاکوس'، تیم ملی صربستان، 'پیاسنسا'، 'کاستلانا'، 'ولنتینا'، 'رسوویا ژشوف' و 'الریان قطر' مربیگری کرده است. او در سال 2005 همراه با صربستان مدال برنز قهرمانی اروپا را به دست آورد. یوبومیر تراویسا پدر دراگان تراویسا(Dragan Travica) ملی پوش والیبال ایتالیاست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir