پیروزی میامی در پلی‌آف NBA
صبح امروز در ادامه بازی‌های پلی‌آف NBA، سه بازی انجام شد که در مهم‌تر‌ین آنها تورنتو رپترز شکست خورد.

در ادامه بازی‌های پلی‌آف کنفرانس شرق، ایندیانا پیسرز(Indiana Pacers) با نتیجه‌ 101 بر 83 تورنتو رپترز(Toronto Raptors) را شکست داد. در این بازی پاول جورج(Paul George) عملکرد خوبی برای پیسرز داشت. او 21 امتیاز آورد، یازده ریباند و 6 پاس منجر به گل نیز داشت.

با شکست امروز رپترز، تعداد بردهای این تیم با پیسرز مساوی شد و در حال‌ حاضر هر دو تیم سه برد دارند. در بازی بعدی هر کدام از این دو تیم که برنده باشد، به دور یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد.

در بازی دیگر کنفرانس شرق، میامی هیت(Miami Heat) با نتیجه‌ 97 بر 90 شارلوت هورنتس(Charlotte Hornets) را شکست داد. در این بازی، دایان وید(Dwyane Wade) عملکرد خوبی را از خود نشان می داد. او 23 امتیاز برای میامی کسب کرد و 6 ریباند و چهار پاس منجر به گل داشت. تعداد بردهای میامی و هورنتس نیز باهم برابر است و در بازی بعدی مشخص خواهد شد که کدام یک از این دو تیم، به یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد.

در تنها بازی کنفرانس غرب نیز امروز (شنبه) پورتلند تریل بلیزرز(Portland Trail Blazers) با نتیجه‌ 106 بر 103 لس آنجلس کلیپرز(Los Angeles Clippers) را شکست داد. در این بازی، دامیان لیلارد(Damian Lillard) تاثیرگذارترین بازیکن پورتلند بود. او 28 امتیاز کسب کرد و پنج ریباند و هفت پاس منجر به گل داشت. پورتلند با داشتن چهار برد مقابل دو برد کلیپرز نتوانست به یک چهارم نهایی صعود کند و در این دور با گلدن استیت وریرز(Golden State Warriors) روبرو می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir