ملی‌پوش والیبال بازی با فرانسه را از دست داد
امیر غفور ملی‌پوش والیبال ایران بازی برابر فرانسه را از دست داد.

امیر غفور قطر پاسور تیم ملی ایران که در دو بازی اول برابر استرالیا و کانادا عملکرد قابل قبولی داشت و نقش مهمی در کسب دو پیروزی تیم ملی ایفا کرد، به دلیل مصدومیت بازی برابر فرانسه را از دست داد.

غفور در بازی نخست برابر استرالیا با 19 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن شد و تاثیر زیادی در برد روز نخست تیم داشت. او در بازی برابر استرالیا به اندازه کل تیم حریف دفاع کرد. او 4 بار بازیکنان استرالیا را دفاع کرد. در بازی برابر کانادا هم او دومین بازیکن برتر ایران بود و 18 امتیاز را از 36 اسپک خود به دست آورد.

با مصدومیت غفور، شهرام محمودی قطر پاسور اول تیم ملی می‌شود و در صورت صلاحدید قائمی و میرزاجانپور نیز در ترکیب به میدان می‌روند. او از ناحیه زانو دچار مشکل شده است و نمی‌تواند تیم ملی را در برابر فرانسه همراهی کند.

دکتر سیامک افروزی فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال، درباره آسیب دیدگی امیر غفور اظهار کرد: بعد از بازی برابر کانادا غفور درد کوچکی در زانوی راست احساس می کرد که از نظر خودش در حدی نبود که اعلام کند. امروز (صبح) در مراسم صبحانه صحبتی با من داشت و در این باره مشورت کرد. ترحیج دادیم که ام آر آی انجام شود. یکسری تشخیص ها در ذهن من هست که خطرناک نیست اما منتظر هستیم که جواب آزمایش ام آر آی بیاید و بعد تصمیم بگیریم.

تیم‌های ملی ایران و فرانسه در سومین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک سه‌شنبه 11 خرداد از ساعت 11:10 در سالن متروپولیتن توکیو ژاپن به مصاف هم می‌روند. تیم ملی ایران با 5 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد و فرانسه نیز با یک پیروزی و یک شکست و 4 امتیاز سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir