نتیجه دیدار والیبال ایران و فرانسه در انتخابی المپیک
تیم‌های ملی والیبال ایران و فرانسه در سومین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری فرانسه به پایان رسید.

 نتیجه والیبال ایران و فرانسه:

به گزارش سیمرغ، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت 11:10 دقیقه سه شنبه 11 خرداد در سالن متروپولیتن شهر توکیو به مصاف فرانسه رفت که این دیدار با پیروزی سه بر صفر فرانسه به پایان رسید تا ایران اولین شکست خود در این مسابقات را کسب کند.

ست اول 25 بر 20 فرانسه

دو تیم تا امتیاز 7 برابر پیش می رفتند تا اینکه با اسپک خوب شهرام محمودی ایران با برتری 8 بر 7 به استراحت فنی اول رفت. در ادامه ملی پوشان ایران با اسپک های خوب توانستند با نتیجه 10 بر 8 جلو بیفتند.

فرانسوی ها با سرویس های خوب نتیجه را به نفع خودشان کردند و 12 بر 10 از ایران پیش افتادند تا لوزانو(Raúl Lozano) درخواست وقت استراحت کند. بازیکنان فرانسه در کنار سرویس های خوب، دفاع روی تور عالی هم انجام می دادند و امتیاز کسب می کردند تا نتیجه 14 بر 11 شود.

تیم ملی فرانسه با برتری 16 بر 12 و فاصله امتیازی چهار امتیازی به استراحت فنی دوم رفتند. فرانسوی ها که گرم شده بودند با اسپک، سرویس و دفاع های خوب روی تور پشت سر هم امتیاز کسب می کردند و نتیجه را 18 بر 14 کردند.

بازی خوب فرانسه و بی دقتی بازیکنان ایران در اسپک باعث شد تا فاصله امتیازی حفظ شود و این ست با نتیجه 25 بر 20 به نفع فرانسه به پایان برسد.

ست دوم 25 بر 18 فرانسه

اشتباه بازیکنان ایران در دریافت و اسپک باعث شد تا فاصله امتیازی به سه امتیاز برسد و فرانسه با برتری 8 بر 5 به استراحت فنی اول برود. ایران با سرویس قدرتی محمودی و سرویس عالی عبادی پور نتیجه را 9 بر 7 کرد تا فاصله به دو امتیاز کاهش پیدا کند.

اشتباه داوری و بی دقتی بازیکنان ایران باز هم فاصله را افزایش داد تا نتیجه 16 بر 11 به نفع فرانسه شود تا به استراحت فنی دوم بروند. ملی پوشان ایران که کاملا بهم ریخته بازی می کردند حتی توپ های ساده را هم دریافت نمی کردند و اسپک نمی زدند تا فرانسوی ها فاصله امتیازی را حفظ کنند و با نتیجه 25 بر 18 پیروز این ست شوند.

ست سوم 25 بر 22 فرانسه

دو تیم تا امتیاز 5 برابر پیش می رفتند اما با دریافت خوب بازیکنان ایران و اسپک های عالی غلامی و عبادی پور ایران دو امتیاز پیاپی کسب کرد تا با نتیجه 7 بر 5 جلو بیفتد. شهرام محمودی با یک اسپک هدفمند امتیاز 8 را برای ایران کسب کرد تا تیم ملی والیبال ایران با برتری 8 بر 6 به استراحت فنی اول برود.

ملی پوشان ایران با دریافت های عالی و پاس های خوب معروف توانستند فاصله امتیازی را به 4 امتیاز برسانند و نتیجه را 12 بر 8 کنند تا سرمربی فرانسه درخواست وقت استراحت کند. بازیکنان ایران با برتری 16 بر 14 به استراحت فنی دوم رفتند.

فرانسوی ها از اشتباه بازیکنان ایران در اسپک استفاده کردند و نتیجه را برابر 16 کردند. در ادامه با دفاع خوب قائمی و اسپک هدفمند محمودی ایران باز هم فاصله را به دو امتیاز افزایش داد تا نتیجه 18 بر 16 شود.

دریافت ضعیف بازیکنان ایران فرصت خوبی به بازیکنان فرانسه داد تا نتیجه را جبران کنند و 20 بر 19 پیش بیفتند. همانند ست اول که در ابتدا بازیکنان ایران جلو بودند اما در ادامه نتیجه و ست را واگذار کردند در این ست هم همین طور عمل کردند و در آخر با نتیجه 25 بر 22 بازی را واگذار کردند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی