نتیجه دیدار والیبال ایران و برزیل در لیگ جهانی 2016
تیم های والیبال ایران و برزیل در اولین دیدار لیگ جهانی 2016 به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر برزیل به پایان رسید.

نتیجه دیدار والیبال ایران و برزیل:

ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های لیگ جهانی والیبال در سال 2016 از پنجشنبه 27 خرداد ماه آغاز شد و در دیدار افتتاحیه این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها ایران و برزیل به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر برزیل به پایان رسید.

ملی پوشان ایران در این بازی بسیار ضعیف بودند و کاملا بهم ریخته بازی می کردند. برزیلی ها با بازی خوب مخصوصا در سرویس و اسپک توانستند پیروز این دیدار شوند.

ست اول 25 بر 19 برزیل

برزیلی ها همان ابتدا فاصله را افزایش دادند و 5 بر 1 جلو افتادند. ملی پوشان والیبال ایران با دفاع های روی تور و دریافت های عالی فاصله را کاهش داند و نتیجه را 6 بر 5 کردند. برزیلی ها با اسپک های قدرتمند باز هم فاصله را افزایش دادند و با برتری 8 بر 5 به استراحت فنی اول رفتند.

پس از استراحت فنی بازیکنان والیبال ایران در دریافت ضعیف عمل کردند و برزیلی ها با اسپک و سرویس های خوب اختلاف امتیازی را افزایش دادند و با برتری 16 بر 10 به استراحت فنی دوم رفتند.

ملی پوشان ایران در این ست بازی ضعیفی را ارائه دادند و برزیلی ها در سرویس و اسپک عالی کار کردند تا با اختلاف امتیازی خوب و با نتیجه 25 بر 19 پیروز این ست شوند.

ست دوم 25 بر 16 برزیل

تیم ملی والیبال ایران این ست را بهتر آغاز کرد و حتی دو بر صفر جلو افتاد اما برزیلی ها باز هم با بازی خوب و اسپک های قدرتی توانستند نتیجه را به نفع خودشان کنند و با برتری 8 بر 6 به استراحت فنی اول بروند.

دو تیم پایاپای پیش می رفتند تا اینکه دریافت ضعیف ملی پوشان ایران باعث شد تا اسپک برزیلی ها در زمین ایران بخوابد و تبدیل به امتیاز شود. تیم ملی والیبال برزیل فاصله امتیازی را افزایش داد و با برتری 16 بر 12 به استراحت فنی دوم رفت.

کار تیمی ملی پوشان ایران در این ست کاملا ضعیف بود و لوزانو(Raúl Lozano) با فریاد و وقت های استراحت نکاتی را به بازیکنان گوشزد می کرد اما تغییری در بازی ایران به وجود نیامد. برزیلی ها به راحتی دفاع روی تور و دریافت را انجام می دادند و با اسپک های قدرتی خودشان در این ست هم پیروز شدند. این ست با برتری 25 بر 16 برزیل به پایان رسید.

ست سوم 28 بر 26 برزیل

در این ست بازیکنان ایران بازی بهتری ارائه دادند و تواستند با اسپک خوب و دریافت های عالی 6 بر 3 جلو بیفتند تا سرمربی برزیل درخواست وقت استراحت کند. پس از وقت استراحت برزیلی ها با سرویس های خوب و هدفمند نتیجه را 6 بر 6 برابر کردند. در ادامه با تلاش بازیکنان ایران آن ها توانستند با برتری 8 بر 7 به استراحت فنی اول بروند.

ملی پوشان ایران در این ست بازی بهتری ارائه دادند و با برزیلی ها در امتیاز برابر پیش می آمدند تا اینکه اسپک بازیکن برزیل تبدیل به امتیاز شد تا با برتری 16 بر 15 به استراحت فنی دوم بروند.

پس از استراحت فنی دوم، برزیلی ها بازی را به نفع خودشان کردند و با اسپک خوب در کنار دفاع خوب مدافعان فاصله را به دو امتیاز افزایش دادند تا نتیجه 20 بر 18 شود. ملی پوشان ایران که در این ست همانند گذشته خوب بازی می کردند در نتیجه 22 بر 21 فاصله را کم کردند و در آخر هم در نتیجه 24 بازی را برابر کردند.

تلاش بازیکنان ایران و دریافت های خوب باعث شد تا نتیجه 26 بازی ادامه داشته باشد اما دو سرویس خوب از برزیلی ها باعث شد تا برزیل با نتیجه 28 بر 26 پیروز این ست شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی