سرمربی والیبال برزیل: از بازی والیبالیست‌های جوان ایران لذت بردم
سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: از بازی بازیکنان جوان تیم ملی ایران لذت بردم. به نظرم شروع خوبی در لیگ جهانی داشتیم.

برناردو رزنده(Bernardo Rezende) پس از پیروزی سه بر صفر برزیل برابر ایران در نشست خبری گفت: در هر سه ست بازی خوبی را انجام دادیم و به نظرم هر دو تیم فراز و نشیب زیادی داشتند و بازیکنان جوان ایران خیلی خوب بازی کردند و من از بازی آنها لذت بردم. بازیکنان برزیل هم با تمام وجود بازی کردند. دفاع خوبی را از بازیکنانم دیدم و پاس‌های هوشیارانه‌ای در زمین به یکدیگر دادند. ست سوم کمی افت کردیم و در عوض ایران بهتر کار کرد.

او با ابراز رضایت از برتری تیمش برابر ایران گفت: شروع خوبی برایمان بود. پنجاه و دو روز به سختی تمرین و خودمان را برای بازی‌های المپیک آماده کردیم و امیدواریم که بتوانیم در المپیک ریو هم مدال کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل درباره تغییراتی که  لیگ جهانی در سال 2016 داشته است، اظهار کرد: امسال فرمول مسابقه‌ها تغییر کرد که این تغییرات کار را سخت می‌کند و نمی‌توان شیوه و روند برگزاری مسابقه را فهمید. فدراسیون جهانی هر کاری را که دوست داشته باشد، انجام می‌دهد. FIVB  اگر بخواهد روسیه در لیگ جهانی بماند، کاری می‌کند که بماند!

او در پایان گفت: با این همه لیگ جهانی میدان خوبی است. خیلی خوب است که ما به ایران می‌رویم و در آنجا بازی می‌کنیم و این رفت و برگشت‌ها به سود والیبال است. دیدن ایرانی‌ها و طرفداران ایرانی در میان برزیلی‌ها خیلی خوب است ولی به هر حال لازم است شیوه یکسانی اعمال شود تا مردم سردرگم نشوند و بتوانند به خوبی رقابت‌ها را پیگیری کنند. این رقابت‌ها میدان آمادگی خوبی برای بازی‌های المپیک است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir