نتیجه دیدار والیبال ایران و بلغارستان در لیگ جهانی 2016
تیم های ملی والیبال ایران و بلغارستان در اولین بازی هفته دوم لیگ جهانی در صربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ملی پوشان ایران به پایان رسید.

نتیجه دیدار والیبال ایران و بلغارستان:

به گزارش سیمرغ، تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی هفته دوم لیگ جهانی والیبال از ساعت 18:30 دقیقه پنجشنبه 3 تیر به مصاف بلغارستان رفت. این بازی در سالن 'اس پی سی ولیودینا' شهر 'نوی ساد' صربستان برگزار شد.

تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر یک پیروز این دیدار شد تا دومین پیروزی خود را در لیگ جهانی والیبال 2016 کسب کند.

ست اول 25 بر 18 بلغارستان

بلغارستانی ها از همان ابتدا با دو امتیاز اختلاف جلو افتادند و ملی پوشان ایران با دریافت های ضعیف نتوانستند نتیجه را جبران کنند و در نهایت این بلغارها بودند که با برتری 8 بر 5 به استراحت فنی اول رفتند.

بازیکنان ایران با اسپک های خوب شهرام محمودی توانستند بازی را در نتیجه 11 برابر کنند اما در ادامه دقت بلغارها در اسپک و دفاع ناقص بازیکنان ایران باعث شد تا بلغارستان فاصله را افزایش دهد و با برتری 16 بر 12 به استراحت فنی دوم بروند.

بلغارستانی ها با اسپک های خوبشان فاصله امتیازی را حفظ کردند و دریافت ضعیف ملی پوشان ایران هم باعث شد تا نتوانند نتیجه را جبران کنند تا بلغارستان با نتیجه 25 بر 18 پیروز این ست شود.

ست دوم 25 بر 20 ایران

دو تیم این ست را برابر و پایاپای آغاز کردند و تا امتیاز 5 برابر بودند تا اینکه ملی پوشان ایران با دریافت خوب و اسپک قدرتی توانستند 7 بر 5 جلو بیفتند. در ادامه عبادی پور با یک سرویس خوب امتیاز 8 را کسب کرد تا ایران با برتری 8 بر 5 به استراحت فنی اول برود.

بی دقتی بلغارها در اسپک و دریافت خوب بازیکنان ایران فاصله امتیازی را حفظ کرد و در ادامه ملی پوشان ایران با اسپک های خوب توانستد فاصله امتیازی را افزایش دهند و با برتری 16 بر 11 به استراحت فنی دوم بروند.

بلغارستانی ها با حرکات سرعتی و اسپک خوب توانستند فاصله امتیازی را کاهش دهند و نتیجه را 17 بر 15 کنند. بازیکنان ایران که در این ست در دریافت، سرویس و اسپک عالی کار می کردند باز هم فاصله امتیازی را افزایش دادند و با نتیجه 25 بر 20 پیروز این ست شدند.

ست سوم 25 بر 23 ایران

دو تیم این ست را هم پایاپای آغاز کردند اما بلغارستانی ها با اسپک های هدفمند و قدرتی توانستند دو اختلاف امتیاز ایجاد کنند و با نتیجه 8 بر 6 به استراحت فنی اول بروند. ملی پوشان ایران توانستند با اسپک های سرعتی بازی را در نتیجه 8 برابر کردند.

دریافت خوب بازیکنان ایران با اسپک خوب معنوی نژاد همراه شد تا ایران 10 بر 9 جلو بیفتد. ملی پوشان ایران با سرویس و دفاع های خوب در کنار اسپک های قدرتی توانستند فاصله امتیازی را افزایش دهند و با برتری 16 بر 13 به استراحت فنی دوم بروند.

تیم ملی والیبال ایران با دریافت و اسپک های خوب فاصله امتیازی را حفظ کرد تا در نهایت با یک بازی برتر و زیبا در این ست با نتیجه 25 بر 23 پیروز شوند.

ست چهارم 25 بر 20 ایران

این ست هم همانند دو ست قبلی از سوی دو تیم پایاپای آغاز شد. دو تیم تلاش زیادی می کردند تا در نتیجه جلو بیفتند اما این ملی پوشان ایران بودند که توانستند با برتری 8 بر 7 به استراحت فنی اول بروند.

در یک صحنه دریافت خوب دو تیم و در رفت و برگشت های زیاد بالاخره به نفع ایران تمام شد و معنوی نژاد با یک اسپک خوب امتیاز 11 را برای ایران کسب کرد تا نتیجه 11 بر 9 شود.

زیرکی معروف و اسپک های خوب معنوی نژاد باعث شد تا ایران فاصله امتیازی را افزایش دهد و با برتری 16 بر 12 به استراحت فنی دوم برود. ملی پوشان والیبال ایران با اسپک و دریافت های خوب فاصله امتیازی را حفظ کردند و با نتیجه 25 بر 20 پیروز این ست شدند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی