نتیجه دیدار والیبال ایران و برزیل در لیگ جهانی والیبال 2016
تیم ملی والیبال ایران و برزیل در دومین دیدار هفته دوم لیگ جهانی والیبال از ساعت 18:30 جمعه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری برزیل به پایان رسید.

نتیجه دیدار والیبال ایران و برزیل:

به گزارش سیمرغ، ملی پوشان والیبال ایران در دومین دیدار هفته دوم لیگ جهانی در حالی به مصاف برزیل رفتند که در بازی اول مقابل این تیم شکست خوردند و به گفته بازیکنان آن روز یکی از بدترین روزهای والیبال ایران بود و در بلگراد شرایط مقابل برزیل متفاوت خواهد بود. اما این بار هم ملی پوشان ایران مغلوب برزیل شدند و با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کردند.

ست اول 25 بر 18 برزیل

تیم ملی ایران از همان ابتدا دو امتیاز اختلاف ایجاد کرد و دو بر صفر جلو افتاد. برزیلی ها با سرویس خوب توانستند در امتیاز 3 بازی را برابر کنند. اشتباه بازیکنان ایران در اسپک و جاخالی انداختن برزیلی ها باعث شد تا آن ها با برتری 8 بر 6 به استراحت فنی اول بروند.

برزیلی ها با سرویس های خوب چندین امتیاز کسب کردند و 12 بر 8 جلو افتادند. بازیکنان برزیل با سرویس و جاخالی انداختن توانستند فاصله امتیازی را افزایش دهند و با برتری 16 بر 10 به استراحت فنی دوم رفتند.

بازیکنان برزیل در کنار سرویس و جاخالی انداختن های خوب که امتیاز کسب می کردند دفاع های روی تور را هم اضافه کردند تا فاصله امتیازی را حفظ کنند و با نتیجه 25 بر 18 پیروز این ست شوند.

ست دوم 26 بر 24 ایران

دو تیم در این ست برابر و پایاپای پیش می رفتند تا اینکه ملی پوشان ایران با اسپک و دفاع های خوب توانستند با نتیجه 8 بر 6 جلو بیفتند و به استراحت فنی اول بروند.

ملی پوشان ایران با دریافت های خوب و تغذیه خوب معروف برای مهاجمان که با اسپک های قدرتی همراه بود توانستند فاصله امتیازی را حفظ کنند و با برتری 16 بر 13 به استراحت فنی دوم بروند.

با سرویس های خوب معنوی نژاد ایران فاصله امتیازی را افزایش داد و 20 بر 15 جلو افتاد تا سرمربی برزیل درخواست وقت استراحت کند. برزیلی ها پس از وقت استراحت با سرویس و دفاع های خوب فاصله را کاهش دادند و نتیجه را 21 بر 20 کردند.

برزیلی ها در امتیاز 23 بازی را برابر کردند تا شرایط برای پیروزی ایران در این ست سخت شود و آن ها فاصله 5 امتیازی را به خوبی جبران کرده باشند. با دفاع خوب موسوی و اسپک قدرتی معنوی نژاد تیم ملی ایران توانست با نتیجه 26 بر 24 پیروز این ست شود.

ست سوم 25 بر 16 برزیل

دو تیم تا امتیاز 4 برابر پیش می رفتند اما اشتباه بازیکنان ایران در اسپک باعث شد تا برزیلی ها فاصله امتیازی ایجاد کنند و با نتیجه 8 بر 5 به استراحت فنی اول بروند.

با دفاع و اسپک های سرعتی موسوی ایران نتیجه را جبران کرد و در امتیاز 9 بازی برابر شد. اشتباه ملی پوشان ایران در اسپک باز هم فاصله امتیازی را افزایش داد تا برزیل با برتری 16 بر 12 به استراحت فنی دوم برود.

بی دقتی بازیکنان ایران در اسپک همچنان ادامه داشت و دریافت خوب برزیلی ها باعث شد تا آن ها فاصله امتیازی را افزایش دهند و با نتیجه 25 بر 16 پیروز این ست شوند.

ست چهارم 25 بر 17 برزیل

برزیلی ها این ست را پر قدرت آغاز کردند و در همه قسمت های زمین به خوبی کار کردند و با اختلاف خوب امتیازی و با برتری 8 بر 3 به استراحت فنی اول رفتند. بازیکنان برزیل با حفظ فاصله امتیازی و با نتیجه 16 بر 10 به استراحت فنی دوم رفتند تا در آستانه پیروزی در این ست و دیدار قرار بگیرند.

برزیلی ها بازی خوبی را در این ست ارائه دادند و ملی پوشان ایران ضعیف عمل کردند و نتوانستند فاصله به وجود آمده را جبران کنند تا با نتیجه 25 بر 17 در این ست شکست بخورند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی