حاشیه های والیبال ایران و صربستان در لیگ جهانی 2016
تیم های ملی والیبال ایران و صربستان از ساعت 21 برابر هم قرار گرفتند. این دیدار از ساعت ها قبل از آغاز بازی با حواشی جالبی همراه بود.

 حاشیه های والیبال ایران و صربستان:

* قبل از آغاز دیدار ایران و صربستان، تیم های والیبال ایتالیا و آرژانتین برابر هم به میدان رفتند. هنگامی که ولاسکو(Julio Velasco) سرمربی آرژانتین وارد سالن 12 هزار نفری آزادی شد از سوی تماشاگران به شدت تشویق شد.

* سه ساعت به آغاز دیدار ایران و صربستان باقی مانده است و حدود 6 هزار هوادار ایرانی در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند که در دیدار ایتالیا و آرژانتین از آرژانتینی ها حمایت می کنند.

* یک ساعت به آغاز این دیدار باقی مانده است و حدود 10 هزار هوادار ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و مشتاقانه منتظر آغاز این دیدار هستند.

* داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* چند تن از بازیگران و هنرمندان کشورمان هم در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارند و دیدار ایران و صربستان را از نزدیک تماشا می کنند.

* سالن 12 هزار نفری آزادی کاملا پر شده است و تماشاگران یکصدا تیم ملی والیبال ایران را تشویق می کنند.

* حدود 200 هوادار خانم هم در جایگاه جداگانه ای در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا دیدار ایران و صربستان را از نزدیک تماشا کنند.

* موج مکزیکی زیبا و هماهنگ تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی از حاشیه های جالب این دیدار بود.

 * محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از ست سوم وارد سالن 12 هزار نفری آزادی شد و این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

* بانوان ایرانی همانند تماشاگران مرد به خوبی و با شور و شوق زیاد تیم ملی ایران را تشویق و حمایت می کردند.

* در ست چهارم پس از اینکه صربستانی ها بازی را 10 بر 10 کردند خوشحالی بازیکن صرب باعث شد تا حمزه زرینی با او درگیر شود که معروف و سیچلو(Juan Manuel Cichello) هم در این درگیری شرکت کردند که با دخالت بازیکنان دو تیم و داور این درگیری سریعا به پایان رسید.

* در ست چهارم و در نتیجه 16 بر 15 به نفع ایران آهنگی از حبیب خواننده ای که تازه درگذشت در سالن 12 هزار نفری آزادی برای تماشاگران پخش شد.

* در ست پنجم تماشاگران یکصدا و ایستاده تیم ملی والیبال ایران را تشویق و حمایت کردند.

* پس از پیروزی ایران باز هم آهنگ حبیب پخش شد و تماشاگران به وجد آمدند و به شادی پیروزی ایران پرداختند.

این دیدار در نهایت با برتری 3 بر 2 ایران به پایان رسید تا ایران اولین شکست صربستان در لیگ جهانی 2016 را در ورزشگاه آزادی رقم زده باشد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی