نتیجه دیدار والیبال ایران و ایتالیا در لیگ جهانی 2016
تیم های والیبال ایران و ایتالیا از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر ایتالیا به پایان رسید.

به گزارش سیمرغ، ایران در دومین بازی به میزبانی تهران امشب(شنبه) از ساعت 21 به مصاف ایتالیا رفت که نتیجه این دیدار برای دو تیم اهمیت امتیازی ندارد چرا که حضور ایتالیا در فینال قطعی است و ایران به هیچ وجه شانس حضور در این مرحله را ندارد.

ملی پوشان ایران در این دیدار ضعیف کار کردند و دقت کافی در ضربات نهایی نداشتند تا قدرت ایتالیایی ها در تمام نقاط زمین به چشم بیاید و آن ها با نتیجه سه بر صفر پیروز این دیدار شوند.

ست اول 25 بر 20 ایتالیا

دو تیم تا امتیاز 4 برابر پیش می رفتند تا اینکه ایتالیایی ها با دریافت خوب و اسپک های قدرتی توانستند فاصله را افزایش دهند و با برتری 8 بر 4 به استراحت فنی اول بروند.

بازیکنان ایران در دریافت همچنان مشکل داشتند و نمی توانستند فاصله را کاهش دهند تا اینکه با سرویس های پرشی موجی و بی دقتی بازیکنان ایتالیا در اسپک فاصله را کاهش داد و نتیجه 13 بر 11 شد. پس از این نتیجه سرمربی ایتالیا درخواست وقت استراحت کرد.

ایتالیایی ها پس از وقت استراحت باز هم در اسپک عالی کار کردند و اختلاف امتیازی را افزایش دادند و با برتری 16 بر 12 به استراحت فنی دوم رفتند. بازی ضعیف ایران در سرویس و دریافت باعث شد تا ایتالیایی ها در حمله خوب کار کنند و با حفظ فاصله امتیازی 25 بر 20 پیروز این ست شوند.

ست دوم 25 بر 20 ایتالیا

ملی پوشان ایران همان ابتدا با دو امتیاز سرویس جلو افتادند. بازیکنان ایران دو امتیار اختلاف را حفظ کردند و با برتری 8 بر 6 به استراحت فنی اول رفتند. آشفتگی بازیکنان ایران در ضربات نهایی و دریافت باعث شد تا ایتالیا در امتیاز 8 بازی را برابر کند.

بازیکنان ایتالیا با دفاع های خوب از امتیاز 13 به بعد فاصله را افزایش دادند و با برتری 16 بر 13 به استراحت فنی دوم رفتند. ملی پوشان ایران بازی ضعیفی را در این ست ارائه دادند و در اسپک و دریافت دقت کافی را نداشتند و ایتالیایی ها با دفاع های خوب و اسپک قدرتی در این ست هم پیروز شدند و 25 بر 20 نتیجه را به نفع خودشان کردند.

ست سوم 25 بر 21 ایتالیا

اشتباه معنوی نژاد و عبادی پور در اسپک باعث شد تا ایتالیا با سه دفاع خوب سه بر صفر جلو بیفتد. با دفاع خوب موسوی و اسپک های قدرتی شهرام محمودی ایران فاصله را کاهش داد و نتیجه 5 بر 3 شد.

اشتباه بازیکنان ایران در سرویس و اسپک همچنان ادامه داشت تا اینکه ایتالیا با برتری 8 بر 4 به استراحت فنی اول رفت. سرویس های هدف دار مباشری و دریافت خوب بازیکنان ایران باعث شد تا ایران اختلاف را کاهش دهد تا نتیجه 12 بر 10 شود. با دفاع خوب معروف ایران به امتیاز 12 رسید تا نتیجه 13 بر 12 در جریان باشد.

سرویس خوب زرینی با دریافت ناقص ایتالیایی ها همراه شد که در برگشت موسوی این توپ را تبدیل به امتیاز کرد تا نتیجه 14 بر 14 برابر شود. ایتالیا با هر زحمتی بود به امتیاز 16 رسید و با برتری 16 بر 15 به استراحت فنی دوم رفت.

ملی پوشان ایران تلاش زیادی کردند تا در این ست پیروز شوند اما بازی خوب بازیکنان ایتالیا و بی دقتی بازیکنان ایران در اسپک و سرویس باعث شد تا ایتالیا در این ست هم پیروز شود و این ست با نتیجه 25 بر 21 به پایان برسد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی