صعود بانک سرمایه به دور دوم جام باشگاه‌های والیبال آسیا
بانک سرمایه با برد حریفی از هنگ کنگ، صدرنشین گروهش شد تا حریف ژاپن شود.

تیم والیبال بانک سرمایه در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا به مصاف حریفی از هنگ کنگ رفته بود که موفق شد با نتیجه سه بر صفر به برتری برسد. مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه، ترکیب سید محمد موسوی، عادل غلامی، لوکاس ژیگادلو، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، فرهاد ظریف و علی جلالی را ست اول به زمین فرستاد.

با اینکه هنگ کنگی‌های جوان می خواستند جلوی بازیکنان پر آوازه ایران خودی نشان دهند اما نابرابری قدرت کاملا مشخص بود. هنگ کنگی‌ها که انگیزه زیادی داشتند و تلاش زیادی هم از خودشان نشان می‌دادند، خیلی زود ست اول را با نتیجه 25- 6 واگذار کردند. با شروع ست دوم، علی شفیعی به جای عادل غلامی به زمین رفت و هنگ کنگی‌های باانگیزه 6-4 جلو افتادند و 8- 5 هم تایم اوت فنی اول را گرفتند اما خیلی زود شاگردان مصطفی کارخانه جبران کردند تا بازی پایاپای پیش برود و در نهایت 25- 19 برنده شوند.

کارخانه در ست سوم دوباره ترکیبش را تغییر داد با آوردن چاچیچ و قاسم کارخانه به جای میلاد عبادی پور و فرهاد قائمی، این ست را با نتیجه 25- 11 برد تا با برتری سه بر صفر در این بازی و صدرنشینی در گروه خود، در دور دوم با ژاپن بازی کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir