مهماندوست: آذربایجانی ها می خواهند از پولادگر شکایت کنند
سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان گفت: «آذربایجان در حال تنظیم شکایت علیه رئیس فدراسیون تکواندوی ایران به کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی تکواندو است.»

رضا مهماندوست ضمن اشاره به شکایت فدراسیون تکواندو آذربایجان از محمد پولادگر به IOC و WTF اظهار داشت: «فدراسیون آذربایجان به خاطر توهین و تهمت به من و میلاد بیگی در حال تنظیم شکایت علیه رئیس فدراسیون تکواندو ایران به کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون جهانی تکواندو است. آنها معتقدند او تمرکز میلاد را برهم زده و باعث شده این تکواندوکار به مدال طلای بازی‌های المپیک ریو نرسد.»

وی ادامه داد: «میلاد صد درصد می‌توانست به مدال طلا برسد اما بعد از صحبت‌های رئیس فدراسیون تکواندو ایران شدیدا گریه می‌کرد و تمام بدنش می‌لرزید و به همین دلیل نتوانست مقابل حریف انگلیسی با تمرکز مبارزه کند. او 2 بار این حریف را 12 بر صفر برده بود. این خواسته یک ملت است که این شکایت صورت بگیرد چون آنها را از رسیدن به یک مدال طلای دیگر محروم کرده است.»

سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان گفت: «در این شرایط فدراسیون ایران با خطر محروم شدن روبه‌رو شده و امیدوارم این اتفاق نیفتد. او با این کار به مهدی خدابخشی هم ضربه زد زیرا اگر میلاد به فینال می‌رسید او هم می‌توانست به گروه بازنده‌ها و شانس مجدد برود و برای برنز تلاش کند.»

مهماندوست عنوان کرد: «بعد از برد میلاد مقابل مهدی، پولادگر بلافاصله مصاحبه کرد و من و میلاد را مزدور و خائن خطاب کرد. بعد از اینکه خبرنگاران این موضوع را به ما گفتند میلاد به شدت گریه کرد و کلا نتوانست مقابل انگلیس تمرکز و بازی را جمع کند. همه فهمیدند در واقع با این کار آذربایجان از یک مدال طلا محروم شد. جدا از این موضوع مقامات آذربایجانی معتقدند او اصلا اجازه اهانت به من و بازیکن‌شان را نداشته است.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir