آغاز تنیس اوپن آمریکا با پیروزی نادال و جوکوویچ
تنیسورهای برتر جهان با پیروزی کار خود را در تنیس اوپن آمریکا شروع کردند.

آخرین گرند اسلم سال 2016 در آمریکا برگزار شد. در شروع بازی های US Open تنیسور های برتر به پیروزی دست یافتند. نواک جوکوویچ(Novak Đoković) سه بر یک یانوویچ(Janowicz) لهستانی را شکست داد. مرد شماره یک جهان در ست نخست 6 بر سه پیروز شد اما ست دوم را هفت بر پنج واگذار کرد. در ادامه تنیسور صربستانی شش بر دو و شش بر یک پیروز شد.

رافائل نادال(Rafael Nadal) به راحتی دنیس استومین(Denis Istomin) را شکست داد. تنیسور اسپانیایی توانست در سه ست پیاپی و با نتایج 6-1 ، 6-4 و 6-2 پیروز شود. اما ریچارد گاسکه(Richard Gasquet) فرانسوی سه بر صفر از ادموند(Edmund) انگلیسی که در رتبه 84 قراردارد شکست خورد.

رائونیچ(Milos Raonic) کانادایی برابر براون(Brown) آلمانی سه بر صفر پیروز شد. 'جان ایزنر' تنیسور آمریکایی به سختی توانست 'تیافو' هموطنش را شکست دهد. این بازی سه بر دو به پایان رسید.

اما در بخش بانوان دیدار آنجلیک کربر(Angelique Kerber) با هرکوگ(Polona Hercog) در حالی که یک بر صفر به نفع تنیسور شماره دو جهان بود به تعویق افتاد. گاربینیه موگوروسا(Garbiñe Muguruza) اسپانیایی برابر مرتنس(Mertens) بلژیکی دو بر یک پیروز شد. تنیسور شماره سه جهان در ست نخست شش بر دو شکست خورد، اما در ادامه شش بر صفر و شش بر سه پیروز شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir