سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی مقابل كره شمالی با چهره ای متفاوت نسبت به دیدار با چین به میدان خواهیم آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، افشین  قطبی در نشست مطبوعاتی پیش از مسابقه با كره شمالی عنوان كرد: مسابقه ایران و كره شمالی برای هر دو كشور مهم بوده و امیدوارم ایران نتیجه خوبی را از این مسابقه كسب كند.
وی ادامه داد: هر دو تیم می خواهند در این مسابقه برنده باشند تا بتوانند در جام جهانی حضور داشته باشند.
قطبی تصریح كرد: در مدت حضورم در تیم ملی ایران سعی كردم شرایطی مهیا كنم تا بازیكنان تیم ملی خودشان را باور كنند و با برگزاری تمرینات و اردوهای تداركاتی و بررسی وضعیت تكنیكی و تاكتیكی آنها می خواستم بهترین بازیكنان را انتخاب كرده تا بتوانیم در بازی مقابل كره نتیجه خوبی را بدست آوریم.
سرمربی تیم ملی یادآور شد: بازی با چین برای ما بسیار مهم بود و و ما توانستیم وضعیت تیم ملی را به بهترین شكل مورد بررسی قرار بدهیم تا به نتایج مد نظرمان كه همان انتخاب بهترین تركیب برای تیم ملی بود دست پیدا كنیم.
وی در خصوص تیم ملی كره شمالی گفت : كره شمالی با حضور سرمربی خود توانسته نتایج خوبی را بگیرد و ما نیز سعی كردیم با بررسی وضعیت تیم ملی كره شمالی در دیدارهای گذشته بهترین تاكتیك را مطابق با این تیم انتخاب كنیم .
قطبی افزود : فلسفه ما در دیدار مقابل چین با كره شمالی متفاوت بود و در بازی با چین مهمترین چیز برای ما انتخاب بهترین بازیكنان بود و مطمئنا در بازی مقابل كره شمالی ما به گونه ای دیگر و متفاوت عمل خواهیم كرد.
دیدار ایران و كره شمالی ساعت 12:30  به وقت تهران برگزار می شود.
 
 گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news