مرحله نیمه نهایی نوزدهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا آسیا در اردن پنجشنبه شب با برگزاری دو دیدار پی گرفته شد که در یکی از بازی ها تیم های نفت و گاز گچساران و النور عربستان به مصاف هم رفتند که طی آن نماینده عربستانی به برتری ۳۵ بر ۲۶ رسید و راهی فینال شد.

در نیمه اول این مسابقه، تیم نفت با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ از رقیب آسیایی خود عقب افتاد. در نیمه دوم نیز نماینده باشگاهی عربستان با به ثمر رساندن ۱۶ گل دیگر، جمع گل‌های زده خود را به عدد ۳۵ رساند تا بتواند برنده این دیدار حساس باشد. تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار با نتیجه ۳۵ بر ۲۶ برابر النور عربستان شکست خورد و نتوانست به دیدار فینال راه یابد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی دو تیم قطری الجیش و لخویا که هر دو از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم الجیش بود که با نتیجه ۲۸ بر ۲۰ لخویا را شکست داد تا طلسم حضور تیم لخویا در دیدار فینال را پس از سه سال بشکند.

فردا این چهار تیم استراحت داشته و در روز شنبه ۱۵ آبان ماه تیم نفت و گاز گچساران در دیدار رده بندی برای کسب مقام سومی باید به جنگ لخویا قطر برود.

دیدار فینال این مسابقات هم بین دو تیم الجیش قطر و النور عربستان برگزار می شود.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در بخش مردان از ۸ تا ۱۵ آبان ماه به میزبانی امان اردن برگزار می شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com