میتوانیم مربی وزنه برداری صادر کنیم
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: معتقدم به قدری در ایران پتانسیل داریم که حتی می‌توانیم به کشورهای دیگر مربی صادر کنیم.

 

انوشیروانی:می‌توانیم به کشورهای دیگر مربی صادر کنیم

سجاد انوشیروانی ، با اشاره به عملکرد خوب وزنه‌برداران جوان و نوجوان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در این یک سال فدراسیون وزنه‌برداری سرمایه‌گذاری و توجه خوبی به رده‌های پایه داشت و خوشبختانه حاصل آن نتایج درخشان در مسابقات جهانی و آسیایی بود.وی ادامه داد: سال خوبی را از نظر نتیجه پشت سر گذاشتیم و باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی مناسب این روند را ادامه دهیم. تلاش ما این است تا با دعوت وزنه‌برداران مستعد رده‌های پایه به اردوهای تیم ملی به پشتوانه‌سازی کمک کنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره آغاز اردوهای تیم ملی گفت: قرار است بعد از ایام ماه صفر اردوهای تیم را با دعوت از 14 وزنه‌بردار جوان و نوجوان و امید که زیر 20 تا 22 ساله هستند آغاز کنیم تا در آینده پشتوانه‌های لازم را در رده بزرگسالان داشته باشیم. در اردوی اول المپیکی‌ها نخواهند بود و از اردوهای بعد اضافه خواهند شد.

انوشیروانی درباره انتخاب همکارانش گفت: در هفته آینده دو نفر برای اضافه شدن به کادر فنی معرفی خواهند شد. سعی می کنیم از نفراتی که می‌توانند بیشتر کمک را کنند استفاده کنیم.

وی درباره قطع همکاری با گارچف گفت:‌ نیازی به او نبود چرا که در داخل نفراتی داریم که می‌توانند به وزنه‌برداری کمک کنند که از قهرمانان خوشنام این رشته هستند. معتقدم به قدری در ایران پتانسیل داریم که حتی می‌توانیم به کشورهای دیگر مربی صادر کنیم. قهرمانان بزرگی را داریم که اگر به آنها توجه کنیم می‌توانند در عرصه مربیگری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

 

منبع: ورزش سه