گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران در آخرین هفته از لیگ لهستان پنجمین شکست خود را هم تجربه کرد تا مدیران تیم مدعی نگران وضعیت نیمکت شان باشند.

 

به گزارش "ورزش سه"، هفته دهم لیگ والیبال لهستان، "پلاس لیگا" به پایان رسید تا تیم "لوتوس گدانسک" که سرمربیگری آن را آندره آناستازی ایتالیایی به عهده دارد پنجمین شکست خود را هم تجربه کند.این تیم مدعی که سال گذشته را با عنوان چهارمی پشت سر گذاشته بود در این فصل شرایط خوبی ندارد و این هفته یک بار دیگر شکستی را تجربه کرد و این بار رو در روی "ویگل".

10 بازی و 5 شکست کارنامه ضعیف آندره آناستازی در این فصل از "پلاس لیگا" بوده است که این 3 شکست پی در پی در بازی های اخیر مدیران "لوتوس گدانسک" را مجبور به تهدید نیمکت خود کنند.

آناستازی در حال حاضر یکی از اصلی ترین کاندیدای حضور روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران است که روز شنبه از سوی فدراسیون ایران این موضوع به صورت رسمی اعلام شد. این مربی ایتالیایی در گزینش قبلی فدراسیون ایران برای انتخاب سرمربی جزو گزینه ها بود اما با شروط عجیبی که داشت در این انتخاب جایی نگرفت. او قصد داشت آنالیزور، فیزیوتراپ، بدنساز و دو مربی دیگر با خود بیاورد و خواهان عقد قرارداد طولانی مدت چهارسال بود که از سوی فدراسیون ایران این مساله رد شد اما به نظر نمی رسد او برای دور جدید مذاکرات از موضع خود دست بکشد.

 

منبع: ورزش سه