ادامه درخشش ایرانی های هندبال اروپا
تیم هندبال دیناموربخارست رومانی که توانست با شکست براگا امیدهای خود برای صعود را بیشتر از قبل کند، حالا ستاره ایرانی اش در صدر جدول بهترین گل زنان و تیم منتخب هفته قرار گرفت.

 

 سجاد استکی در تیم منتخب هندبال اروپا

 هفته نهم لیگ هندبال قهرمانان اروپا با پیروزی دیگری برای دیناموبخارست رومانی همراه بود جایی که این تیم توانست براگا پرتغال را شکست دهد.این تیم رومانیایی 3 ستاره ایرانی دارد که در این دیدار هم مثل بقیه بازی ها درخشیدند. الله کرم استکی، پاسور باتجربه این تیم توانست 7 گل در این دیدار به ثمر برساند و سید علیرضا موسوی هم یک گل به ثمر رساند اما ستاره این روزهای دینامو یعنی سجاد استکی موفق شد 13 بار دروازه براگا را باز کند تا خود را به صدر جدول برترین گل زنان لیگ اروپا برساند.

سجاد حالا بهترین گل زن دینامو و اروپا است و الله کرم هم بعد از او دومین گلزن تیمش است. سجاد استکی با نمایش فوق العاده ای که داشت در تیم منتخب هفته نهم لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

* تیم منتخب هفته نهم قهرمانان هندبال اروپا: بهترین گوش زن چپ: آنخل فرناندز از ناتورهوس بهترین بغل چپ: سجاد استکی از دیناموبخارست بهترین پاسور: باریس پلوخوفسکی از اچ سی موتورس بهترین بغل راست: کریس لازارف از بارسلونا بهترین گوش زن راست: تیم نورنسن از کریستانیاند بهترین خط زن: ایگور وری از اچ سی زاگرب بهترین دورازه بان: استارینجا چلیچ از اچ سی واردار

 

منبع: ورزش سه