ویدئو چک خراب بود!
سرمربی دو تیم بانک سرمایه و پیکان به نبود ویدئوچک در بازی گلایه داشتند و این موضوع در حالی بود که سازمان لیگ قول داده بود این بازی با ویدئوچک کنترل شود.

 

فدراسیون عامل درگیری‌های خانه والیبال

 آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر والیبال با جنجال های عجیبی رو به رو بود به طوریکه داور بازی از ادامه قضاوت بازی انصراف داد.دو تیم اعتراضات شدیدی به نحوه قضاوت داشتند اما بازی توسط بهترین داور ایران و آسیا اداره می شد که بازی های بزرگی را قضاوت کرده بود اما بعد از هر سوت با اعتراضات شدیدی رو به رو می شد.

این موضوع در والیبال ایران اپیدمی شده است و بازیکنان بعد از هر سوت اجازه اعتراض را به خود می دهند. سازمان لیگ برای جلوگیری از این اتفاقات برای دیدار حساس پایان فصل قرار بود سیستم ویدئوچک را در خانه والیبال تهران راه اندازی کند. سعید درخشنده رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال قبل از این هفته بازی گفته بود:« این مسابقه سیستم بررسی ویدیو چک خواهد داشت و فیلم صحنه‌هایی که از سوی سرمربیان درخواست شود، بر روی تابلو خانه والیبال به نمایش گذاشته می‌شود. بنده و امیداور حاتمی، رئیس کمیته داوران نیز به عنوان ناظران این مسابقه در سالن هستیم تا از نزدیک نظاره گر این دیدار حساس باشیم. با کاپیتان تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران نیز صحبت کردیم و از آن ها خواستیم که کلیه رفتارهای داخل زمین را به خوبی مدیریت کنند تا در نهایت تماشاگران حاضر در خانه والیبال تهران شاهد مسابقه جذاب و تماشاگر پسند باشند.»

تمام صحبت های رییس سازمان لیگ بر عکس شد، کاپیتان ها مشکلاتی را ایجاد کردند و ویدئو چک هم در بازی وجود نداشت. با استناد به این صحبت درخشنده بازیکنان در ابتدا بازی فکر می کردند بازی توسط ویدئوچک کنترل می شود و درخواست بازبینی می دادند اما سعید درخشنده گفت:« شاید داور در برخی مواقع اشتباهاتی را داشت که آن‌هم طبیعی است چون او کارش را با چشمان غیر مسلح انجام می‌دهد و احتمال این اتفاق را باید می‌دادیم. پیش از این قرار بود در این بازی از ویدئوچک استفاده شود اما مرتضی افجه‌ای مسئول این بخش اعلام کرد که دستگاه‌های مربوطه خراب شده است نمی‌توان از آن‌ها در این دیدار استفاده کرد.»

دو هفته قبل سیستم های ویدئو چک در خانه والیبال نصب شده بود اما قبل از مهمترین بازی فصل مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند دستگاه ها خراب است و جنجال های آخر بازی به وجود آمد.

 

منبع: ورزش سه