لیگ برتر والیبال در آستانه دومین فاجعه
تیم والیبال پارسه تهران هم با مشکلات مالی جدی رو به رو است و در هفته گذشته 6 بازیکن اصلی این تیم تمرین نکرده اند تا جایی که احتمال انحلال این تیم هم بسیار است.

 

در ادامه بحران لیگ برتر...

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال پارسه تهران که قالب آن را بازیکنان سرباز تشکیل می دهند روزهای بدی را پشت سر می گذارد.پوریا فیاضی، رسول نجفی، رضا عابدینی، علی حسینی و مرصاد آقاجانی بازیکنان غیر سرباز این تیم هستند که بیش از یک هفته است تمرینات را ترک کرده اند و فرهاد نفرزاده سرمربی، فرشاد سعیدی، مربی و اکبر محمدی، سرپرست پارسه تیم را برای بازی با گنبد همراهی نکردند.

بازیکنان سرباز این تیم مجبور به همراهی پارسه بودند اما گفته می شود مسئولان نظامی تیم هم دیگر قصد ادامه راه با این شرایط را ندارند و برای ادامه فصل به دنبال حامی مالی جدیدی می گردند. هنوز مبلغی بابت قرارداد به بازیکنان پرداخت نشده است و صبح امروز تمرینات آنها با حضور 8 بازیکن پیگیری شد که تمام آنها سرباز بودند.

در صورت عدم جذب حامی مالی جدید پارسه با این نام و شرایط کنونی کار ادامه پیدا نخواهد کرد و این تیم هم مانند صالحین ورامین در آستانه انحلال قرار خواهد گرفت. جز این دو تیم، تیم های دیگری هم شرایط این چنینی را دارند که در ادامه لیگ کار آنها با چالش هایی جدی رو به رو خواهد شد.

 

منبع: ورزش سه