پیشنهاد مرسدس به قهرمان رالی و موتوجی‌پی
مدیر اجرایی تیم مرسدس قصد دارد از قهرمان افسانه‌ای مسابقات موتور سواری موتوجی‌پی و قهرمان رالی جهان به عنوان راننده در تیم خود استفاده کند.

 

پیشنهاد مرسدس به قهرمان رالی

 توتو وولف، مدیر اجرایی تیم مرسدس در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان در نظر دارد از والنتنیو روسی، قهرمان افسانه‌ای مسابقات موتور سواری موتوجی‌پی و سباستین اوژیه، قهرمان رالی جهان به عنوان راننده در تیم خود استفاده کند.مرسدس پیش از این در یک برنامه تبلیغاتی در پیست سیلورستون انگلیس از خورجه لورنزو، قهرمان پیشین موتوجی‌پی برای آزمایش یکی از ماشین‌‌های خود استفاده کرده بود. لورنزو بعد از این تست گفت: سرعت ماشین به ویژه در پیچ‌ها دیوانه کننده بود و باید بگویم که فرمول یک، دنیای کاملاً متفاوتی دارد.

مدیر اجرایی مرسدس حالا قصد دارد که از قهرمان‌های موتور سواری و رالی برای آزمایش ماشین توربو هیبریدی که 3 بار قهرمان فرمول یک شده، استفاده کند. او می‌گوید: ما در فرمول یک به دنبال سرگرمی هم هستیم به همین خاطر می‌خواهیم توانایی رانندگانی مثل روسی و اوژیه را در ماشین‌‌های خودمان مشاهده کنیم.

روسی پیش از این تجربه بیش از 100 دور رانندگی با فِراری در پیست‌های والنسیای اسپانیا و موگِلی ایتالیا را در سال‌های 2006 و 2008 دارد.

روسی در این مورد گفت: چگونه می‌توانم به پیشنهاد مرسدس پاسخ منفی بدهم؟! من به اندازه کافی خوش شانس بودم که فِراری را تست کرده‌ام و دوستان زیادی هم در این تیم دارم. شاید رانندگی با مرسدس نوعی خیانت به دوستانم به حساب بیاید ولی آیا کسی هست که بتواند پیشنهاد مرسدس را رد کند؟

 

منبع: تسنیم