سفر تیم بوکس لرستان با مینی‌بوس
سرمربی تیم بوکس لرستان به ناکامی در رقابت‌های قهرمانی کشور واکنش نشان داد و معتقد است با توجه به شرایط تیمش عمکلرد بدی نداشته است.

 

واکنش سرمربی تیم بوکس لرستان به ناکامی اخیر

رحیم سپهوند خاطرنشان کرد: پیکارهای بوکس بزرگسالان قهرمانی کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد و متأسفانه مدال‌آوران لرستانی به دلایل مختلف در این رقابت‌ها شرکت نکردند.وی تصریح کرد: با آنان برای حضور در این پیکارها صحبت کردیم اما به‌علت بی‌انگیزگی، جواب رد دادند. به این بوکسورها حق می‌دهیم چون آنان شغل و منبع درآمد نداشته و از جایی حمایت نمی‌شوند، انگیزه‌ای برای تمرین و مسابقه ندارند.

سپهوند با بیان اینکه با توجه به شرایط، مجبور شدیم از مشتزن‌های جوان استفاده کنیم و جوان‌گرایی کردیم، اضافه کرد: انتظار نتیجه خوب هم نداشتیم و هدف‌مان پشتوانه‌سازی در رده سنی بزرگسالان با کسب تجربه این جوانان بود تا آنها در سال‌های آینده به کمک بوکس بیایند.

این مربی مشکل دیگر تیمش را طی کردن 1560 کیلومتر با «مینی‌بوس» عنوان کرد و افزود: تا به مقصد رسیدیم نابود شدیم. 48 ساعت در راه بودیم و بدن مشتزنان تحلیل رفت. حتی اگر بوکسورهای صاحب‌نام را با مینی‌بوس به سیستان می‌بردیم باز هم نتیجه نمی‌گرفتیم چون بدن آنان جواب نمی‌داد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های مدعی با قطار و هواپیما به محل رقابت‌ها آمده بودند و مشکلی از بابت ایاب و ذهاب نداشتند.

سپهوند با اشاره به اینکه در شش وزن بوکسور داشتیم، تصریح کرد: چون در پیکارهای سال گذشته نتایج خوبی نگرفته بودیم، فدراسیون سهمیه لرستان را کم کرده بودند.سرمربی بوکس لرستان تأکید کرد: از مشتزن‌های جوانی که در این رقابت‌ها شرکت کردند، بدون شک در آینده بیشتر خواهیم شنید و به آنها امیدوار هستیم.

 

منبع: ایسنا