به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، امیر حسین ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر درباره این مسابقات گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور از روز دوشنبه، 13 دی ماه آغاز شد و امروز به کار خود پایان داد.

در مجموع 34 بازی در بخش مسابقات تیمی و 26 بازی در بخش مسابقات انفرادی انجام شد و در این دوره از مسابقات شاهد افزایش سطح فنی و نزدیک شدن رقابت‌ها بودیم.

وی افزود: در پایان این مسابقات و در بخش تیمی، آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی دست یافت، خراسان رضوی نایب قهرمان شد و عنوان سوم مشترک نیز به تیم‌های تهران و قم رسید.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر ادامه داد: در بخش انفرادی حسین ممی‌پور از آذربایجان شرقی اول شد، مهدی طیبی از آذربایجان شرقی در جایگاه دوم ایستاد و عنوان سوم مشترک به قاسم احسانی و محسن جلالی از خراسان رضوی رسید.

ابراهیمی عنوان کرد: داریوش یاغی زهی از سیستان و بلوچستان به عنوان پرتلاش ترین بازیکن مسابقات، مهدی جباری از آذربایجان شرقی به عنوان فنی‌ترین بازیکن و مهدی عموزاده از آذربایجان شرقی به عنوان بازیکن برتر امید، کاپ دریافت کردند.

وی در پایان گفت: مراسم اختتامیه این مسابقات ظهر امروز در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با حضور جمعی مسئولین فدراسیون و انجمن تنیس با ویلچر، معاونت قهرمانی و ورزشکاران و تیم‌های حاضر برگزار شد و شرکت‌کنندگان با حضور بر مزار شهید گمنام، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور تنیس با ویلچر از 13 تا 16 دی ماه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برپا بود و امروز به کار خود پایان داد.