با 3 سکه از شیرجه‎روها تقدیر شد
مسئولان فدراسیون با سه سکه از شیرجه‎روهای کشورمان که در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال دست یافته بودند، تجلیل کردند.

رضا خیبری‎نژاد در مورد برگزاری جلسه کمیته فنی شیرجه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، اظهار داشت: در ابتدای این نشست مسئولان فدراسیون با سه سکه از شیرجه‎روهای کشورمان که در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال دست یافته بودند، تجلیل کردند و پس از آن برنامه‎های کادر فنی برای ماه‎های پیش‌رو و سال آینده به تصویب رسید.

وی ادامه داد: با تصویب کمیته فنی، قرار شد مسابقات شیرجه زیر 10 ساله‎ها ماه آینده در شیراز برگزار و به دنبال آن هم رقابت‎های لیگ برتر شنا پیگیری شود.

سرمربی تیم ملی شیرجه گفت:‌ در مورد تیم ملی هم در این نشست مصوب شد که با دو یا سه ورزشکار در بازی‎های کشورهای اسلامی حضور پیدا کنیم. بر همین اساس اردوهای تیم ملی به صورت غیر متمرکز از هفته آینده برپا خواهد شد و نفرات مورد نظر دو ماه مانده به اعزام به اردوی متمرکز دعوت می‎شوند.

وی همچنین تأکید کرد: پس از مدالی‎ که شیرجه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرد، نگاه به این رشته در فدراسیون تغییر کرده است و مسئولان برنامه‎های خوبی برای حمایت از شیرجه دارند.

خیبری‎نژاد در خصوص موضوعات سخت‎افزاری شیرجه هم به تسنیم گفت: رئیس فدراسیون طی سفری که چندی پیش به کانادا داشته است، با حسین‎المسلم، نایب رئیس اول فدراسیون جهانی صحبت کرده و با مساعدت‎های او تعداد هشت دایو از یکی از شرکت‎های خوب سازنده این وسایل با تخفیف خوبی خریداری شده است. حالا اینکه چه زمانی این دایوها به ایران می‎رسند را نمی‌دانم اما همین خرید اتفاق خوبی است.

 

منبع: ورزش سه