از بانوان کاراته کار حمایت کنیم
ملی‌پوش کاراته بانوان ایران پس از انتخاب فرجی به عنوان رییس جدید فدراسیون کاراته اظهار کرد: من نماینده بانوان ورزشکار بودم، نه تنها من بلکه تمام بانوان کاراته‌کار به حمایت بیش‌تری نیاز دارند.

 

 عباسعلی: امیدوارم حمایت بیش‌تری از بانوان شود

انتخابات فدراسیون کاراته سه‌شنبه 28 دی‌ماه در آکادمی ملی‌ المپیک برگزار شد و محمدصادق فرجی با 24 رای به عنوان رییس فدراسیون کاراته انتخاب شد.حمیده عباسعلی درباره انتخاب رییس جدید فدراسیون کاراته بیان کرد: به فرجی تبریک می‌گویم، برای او و جامعه کاراته آرزوی موفقیت دارم و به سایر کاندیداها نیز خسته نباشید می‌گویم. با آمدن رییس جدید برنامه‌ریزی‌های بلندمدت صورت خواهد گرفت و برنامه‌ها قطعی خواهد شد. من به عنوان نماینده بانوان ورزشکار حضور داشتم و اگر حرف من مورد تایید است باید بگویم، نه تنها من، بلکه صحبت تمام بانوان این است که به حمایت بیش‌تری نیاز داریم.

عباسعلی در ادامه گفت: پتانسیل بانوان کاراته کار ما بالاست و در مسابقه‌های اخیر نشان دادند که توانمندی بالایی دارند و تنها نیازمند یک نگاه و حمایت ویژه هستند. بانوان برای کسب موفقیت‌های خود نباید دغدغه‌ای داشته باشند و مسیر هموار را باید برای کسب موفقیت‌ طی کنند نه این که در راه اذیت شوند.

عباسعلی درباره برنامه‌های فدراسیون اظهار کرد: قاعدتا هر فردی که به عنوان رییس انتخاب می‌شود برنامه بلندمدت خواهد داشت، برنامه‌ای که به نفع کاراته کشور باشد. تا المپیک توکیو 2020 سه سال زمان باقی مانده است و برنامه‌ی فدراسیون و تصمیم رییس در کسب سهمیه بسیار تاثیرگذار می‌تواند باشد تا کاراته ایران در المپیک جزو رشته‌هایی تاثیرگذار در کاروان باشد.

ملی‌پوش کاراته ایران درباره پاداش‌های رقابت‌های جهانی اتریش نیز گفت: قرار بر این بوده است که سرپرست پیشین پاداش‌های مدال‌آوران را پرداخت کند، صددرصد ما این موضوع را به رییس جدید خواهیم گفت. ولی متاسفانه تا به امروز این اتفاق نیفتاده است و پاداش‌ها پرداخت نشده است، امیدوارم فرجی درباره پاداش‌ها فکر اساسی کند و فکر می‌کنم که جز برنامه‌های او باشد.

حمیده عباسعلی در پایان برای فرجی و جامعه کاراته آرزوی موفقیت کرد.

 

منبع: ورزش سه