نشانه‎گیری مردان تیرانداز به سیبل‌های لیگ برتر
یک تفنگدار به همراه مربی خود فردا به مدت یک هفته راهی کویت می‎شوند.

 

تیرانداز به سیبل‌های لیگ برتر

به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، این اردو هر ساله جهت ارتقای سطح فنی ورزشکاران و مربیان در مقر کنفدراسیون تیراندازی آسیا برگزار می‎شود و در این دوره در رشته تفنگ امیر سیاوش ذوالفقاریان، تیرانداز نوجوان کشورمان به همراه ابراهیم اینانلو صبح فردا کشورمان رابه سمت کویت ترک می کنند.این پنجمین اردوی تمرینی تیراندازان آسیاست که از 30 دی ماه تا 6 اسفند ماه در کویت برگزار می‎شود.

* نشانه‎گیری مردان تیرانداز به سیبل‌های لیگ برتر

دهمین دوره لیگ برتر تیراندازی در هفته دوازدهم و سیزدهم به میزبانی باشگاه مقاومت و حضور 48 تیرانداز از تیم های نیروی زمینی ارتش، هیئت سمنان، شرکت ملی حفاری، پاس ناجا، هیئت کرمان و مقاومت در روزهای پنجشنبه و جمعه 30 دی ماه و یکم بهمن ماه در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی دست به سلاح می‎شوند.

پنجشنبه و در هفته دوازدهم پاس ناجا با هیئت سمنان و هیئت کرمان با مقاومت دیدار دارند ضمن اینکه شرکت ملی حفاری در این هفته استراحت دارد.

روز جمعه، یکم بهمن ماه در هفته سیزدهم نیز شرکت ملی حفاری با نیروی زمینی ارتش و پاس ناجا با مقاومت در غیاب هیئت سمنان که در استراحت به سر می‏‎برد، دیدار دارند.

همزمان با برگزاری لیگ برتر تیراندازی، رقابت‎های دسته یک مردان نیز در هفته پایانی خود صبح روز جمعه پیگیری می‎شود.

7 تیم هیئت بوشهر، سپاهان، دانشگاه تهران، شهرداری بندرعباس، هیئت کرمانشاه، نظام مهندسی ساختمان قم و پاس جوان در این رقابت ها حضور دارند.

این مسابقات نیز به میزبانی نظام مهندسی ساختمان قم در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی در حالی دنبال می‎شود که تیم هیئت بوشهر استراحت خواهد کرد. قضاوت این رقابت‎ها را حمیدرضا برگی برعهده دارد.

 

منبع: ورزش سه