به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت پاریس، محسن حاجی پور در وزن ۵۹ کیلوگرم، رامین طاهری در وزن ۸۰ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با پیروزی مقابل رقبا راهی دیدار فینال تورنمنت بین المللی پاریس شدند و علی ارسلان در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفی از لهستان به دیدار رده‌بندی رفت.

محسن حاجی‌پور نماینده وزن ۵۹ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی این رقابت ها با پیروزی ۸ بر ۳ مقابل تیگران گالوستیان از فرانسه به دیدار فینال راه یافت و برای رسیدن به مدال طلا باید به مصاف میرامبک آینالوگوف از قزاقستان برود.

حاجی‌پور پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس در مرحله یک چهارم نهایی ژان سریک سارسنبیف از قزاقستان را ۵ بر یک برد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم علی ارسلان در دیدار نیمه نهایی مقابل ماتئوس برناتک از لهستان با نتیجه ۹ بر ۳ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

ارسلان پیش از این در دور نخست آندریاس وسچ از سوئیس را ۹ بر صفر برد سپس مقابل ماماداسا سیلا از فرانسه ۱۰ بر ۲ پیروز شد. وی در یک چهارم نهایی نیز نورگالیم کواندیک از قزاقستان را ۷ بر صفر برد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم رامین طاهری دارنده دو مدال طلای آسیا نیز در دیدار نیمه نهایی دراگوتین دوکیچ از فرانسه را با نتیجه ۵ بر یک برد و راهی فینال شد. وی برای رسیدن به مدال طلا باید از سد پیتر ناجی از مجارستان بگذرد.

طاهری پیش از این در دور نخست دامیان دایسچ از سوئیس را سه بر صفر برد. سپس مقابل الکس کسیدیس از سوئد ۶ بر ۲ به برتری رسید.

در نهایت در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی دارنده مدال طلای آسیا در وزنی که تنها ۶ نفر حضور داشتند در دور نخست استراحت کرد. سپس در مرحله نیمه نهایی مقابل لوچ زانتون از فرانسه ۱۰ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

قاسمی منجزی برای رسیدن به مدال طلا باید از سد اسکار مارویک از نروژ بگذرد.

در روز نخست این رقابت‌ها نیز علی‌اکبر حیدری در وزن ۹۸ کیلوگرم به مدال برنز رسید.