به گزارش "ورزش سه"، سید محمد موسوی ستاره تیم ملی والیبال ایران که معمولا اظهاراتی بی پروا و روراستی را دارد این بار در یک پست اینستاگرامی نظر خود در مورد اتفاقات به وجود آمده در فوتبال و والیبال اعلام کرد.

جملات او مصادف شد با انتخاب جدید سرمربی تیم ملی که موسوی با عکس ولاسکو به استقبال او رفت و به نظر می رسد ستاره والیبال ایران این پیام را دارد که بهتر است فوتبال قدر کیروش را بیشتر بداند.

پس از برکناری لوزانو و انتخاب کولاکویچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران این اعتراض وارد شد شعار فدراسیون به روی کار آوردن مربی بزرگ برای حضور در جمع 4 تیم برتر جهان تا 4 سال آینده بود اما انتخاب جدید تناسب چندانی با شعار اعلام شده ندارد.

بازیکنان والیبال کمتر پیش آمده تا به تصمیمات فدراسیون اعتراض کنند اما این شیوه با کمک گرفتن از شرایط مشابه فوتبال در دستور کار والیبالیست ها قرار گرفت. به گفته موسوی، کیروش می تواند همان ولاسکوی فوتبال باشد و حالا او اعتراف می کند که از دست دادن مربی آرژانتینی به ضرر والیبال ایران شد و امیدوار است فوتبالی ها این اشتباه را نکنند.

موسوی می گوید ما می خواستیم ثابت کنیم تمام موفقیت های والیبال دلیلش ولاسکو نبود اما شاید ما اشتباه می کردیم و حق با کسانی بوده است که این نظر را داشته اند. موسوی در پست اینستاگرامی خود آورده است:

" یادم میاد یه زمانی که والیبال تبدیل به یکی از پرطرفدارترین و پر بیننده ترین رشته های ورزشیِ ایران شده بود و همه از مردم گرفته تا مطبوعات و مسوولین از مردی میگفتن که معتقد بودن تمام پیشرفت و اوج گیری والیبال مدیون ایشون هست . من و شاید چند نفر از بازیکنهای تیم گاهی از این موضوع که چرا کمتر دیده میشیم احساس خوبی نداشتیم ، تا روزی که اون مربی بزرگ رفت و همه میخواستیم ثابت کنیم که ما به تنهایی میتونیم ، که سال بعد هم تونستیم ولی متأسفانه ادامه دار نشد . حال این روزای فوتبالمون یه جورایی مثل اون وقتای ما شده فکر میکنم ، ادمای بزرگ و کاربلد کم گیر میاد وقتی پیداشون کردیم نباید به سادگی از دستشون بدیم تا مارو با خودشون تا جایی که قبلا رفتن و راهشو بلدن ببرن . پ ن ١ : الان حس میکنم اون وقتا مردم مسولین و مطبوعات حق داشتن . پ ن ٢ : البته با تمام احترام به همهء مربیان ایرانی و خارجی که برای سربلندیِ ایران زحمت کشیدن ..."