دوی بزرگ بین المللی جاده ای در تهران
مسابقه بین المللی دوی بزرگ جاده ای با حضور دوندگانی از سراسر دنیا فروردین ماه سال جدید در تهران برگزار خواهد شد.

 

 برگزاری دوی بزرگ بین المللی جاده ای در تهران

این مسابقه برای اولین بار در مرودشت فارس از کنار تخت جمشید اغاز شد و پس از طی 42 کیلومتر در نقش رستم به پایان رسید .در پایان این مسابقه کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت این مسابقات را هر ساله در همین مکان برگزار خواهیم کرد اما در استانه دومین دوره برگزاری این مسابقات که سال گذشته در همین تاریخ با عنوان دو بین المللی پارس برگزار شد ،مسولان فدراسیون از برگزاری ان در تهران خبر می دهند .

این در شرایطی است که استان فارس سال گذشته در استانه مسابقات در حالی که چند روز تا برگزاری ان مانده بود با درخواست فدراسیون این مسابقات را انجام داد .

فارسی ها مسابقات اغاز فصل دو و میدانی امسال را نیز پس از انصراف اهوازی ها برگزار کردند و حالا از رفتار فدراسیون نشین ها در این موضوع شاکی هستند و اعتقاد دارند اگر میزبانی مسابقات بین المللی ماراتن به فارس داده نشود فارسی ها همکاری خود را با فدراسیون کم خواهند کرد .

البته رییس فدراسیون دو و میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفته به دلیل شروط حامی مالی این مسابقات را در تهران برگزار خواهند کرد.

مسابقه بین المللی دوی بزرگ جاده ای با حضور دوندگانی از سراسر جهان به مسافت حدود 42 کیلومتر با شعار "LOVE MUHAMMAD" 18 فروردین ماه سال 1396 در پایتخت ایران برگزار می شود.

 

منبع: ورزش سه