سعید معروف رو در روی تماشاگران شهر خود قرار می گیرد
عصر روز چهارشنبه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال آغاز می شود و این بار سعید معروف باید رو در روی تماشاگران شهر خود قرار بگیرد.

 برای اولین بازی نیمه نهایی لیگ والیبال/ ملاقات دوباره سعید معروف و تماشاگران ارومیه

با پایان رقابت های هفته گذشته 4 تیم برتر لیگ والیبال مشخص شدند و از عصر چهارشنبه باید برای حضور در فینال رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.در مهم ترین بازی این روز پیکان میزبان شهرداری ارومیه است تیم هایی که در 3 سال اخیر رقیب مستقیم هم بوده اند و در مراحل پایانی به مصاف هم می رفتند. فینال لیگ 93 این دو تیم در دیداری حساس و بسیار نزدیک به مصاف هم رفتند که پیکان بازی 2 بر یک باخته را 3 بر 2 برد تا این دو تیم بیشتر از همیشه رقابت هایی جدی داشته باشند. نیمه نهایی لیگ قبل هم این دو تیم به مصاف هم رفتند که پیکان با پیروزی مقابل این تیم راهی فینال شد و حالا یک بار دیگر دو تیم رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا برنده 2 بازی از 3 بازی این دو تیم راهی بازی پایانی شود.

اولین بازی لیگ را هم این دو تیم با هم انجام دادند، دیداری که یک اختلاف اساسی با سایر بازی ها داشت. سعید معروف ستاره ارومیه ای والیبال ایران و جهان که امید تماشاگران این تیم برای رسیدن به اولین قهرمانی شهر عاشقان والیبال بود حالا لباس تیم پیکان را بر تن دارد. تماشاگران ارومیه ای و سعید معروف در دیدار اول لیگ امسال که در تهران برگزار شد رابطه دوستانه ای نداشتند و چند تماشاگر به شدت از دست او ناراحت بودند.

حالا معروف و تماشاگران ارومیه ای یک بار دیگر به هم رسیدند و این بار بازیکن تکرار نشدنی والیبال ارومیه مثل هر بازیکن دیگری رو در روی تیم شهرش قرار خواهد گرفت. این موضوع می تواند جدی ترین اتفاق نیمه نهایی باشد و عصر چهارشنبه خانه والیبال تهران میزبان این اتفاق بزرگ خواهد بود.

بازی دیگر این مرحله بین بانک سرمایه و سایپا انجام می شود. بانک سرمایه فصل پر حاشیه ای را پشت سر گذاشت و حالا محکوم به حمایت شدن از سوی فدراسیون است. تمام تیم هایی که رو در روی این تیم قرار گرفته اند و البته منتقدان لیگ برتر سرمربی بانک سرمایه و این باشگاه بیشتر از همیشه مورد اتهام هستند اما تیم پرستاره مصطفی کارخانه همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است.

* برنامه بازی های این هفته :

تهران، خانه والیبال، ساعت 15

پیکان تهران – شهرداری ارومیه

داور اول: مسعود یزدان پناه، داور دوم: وحید پورکاشیان

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

بانک سرمایه – سایپا تهران

داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: داور نافعی

 

منبع: ورزش سه