باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادبا پژمان 250 میلیون به او پیشنهاد کرده بود که با رقم ملوان قابل مقایسه نیست.

 

باشگاه ملوان انزلی که همیشه از نداری می نالیده است امسال با جیب های نسبتا متورم از پول وارد فصل نقل و انتقالات شده که این مسئله برای سرمربی این تیم هم شگفت انگیز است. محمد احمدزاده که برای خط حمله تیمش در پی علیرضا عباسفرد بود، با حفظ هادی تامینی که به پیشنهاد 200 میلیونی مس جواب رد داد ، پژمان نوری بهترین بازیکن یک دهه گذشته فوتبال انزلی را بعد از چند فصل دوباره به خدمت گرفت.

 داستان ستاره مغضوب

 پژمان که بعد از درخشش افراطی با ملوان به پگاه پیوست با این انتقال ناشیانه ملوانی ها را به شدت از خود رنجاند تا جایی که هربار برای مسابقه ای به انزلی بازمی گشت، مورد هدف شعارهای تند افراطی های ملوان قرار می گرفت. او اما در مرز فراموشی بعد از یک فصل بد با پگاه ، به پرسپولیس آمد ودر 5 فصل متوالی به عنوان بازیکنی دونده ، متعصب و خوش اخلاق رای خودش جای محکمی در دل هواداران باز کرد. پژمان در پرسپولیس آچار فرانسه همه مربیان بود و بازی در پستهای مختلف ، از دفاع جلوزن تا گوش چپ را امتحان کرد و گرچه بهترین ترکیب ممکن با حضور و و فرزاد آشوبی تشکیل می شد اما این دو تنها در چند بازی کنار هم بازی کردند که نتیجه قهرمانی پرسپولیس با پیروزی های عالی در سه بازی آخر لیگ هفتم بود.

 وقتی ملوان پولدار می شود

پژمان که در تیم ملی با مربیگری قطبی نیز یکی از یاران ثابت او بود ، دیروز در عین ناباوری سر از ملوان در آورد. این خبر از آنجا غیرقابل باور بود که گفته می شد پارسال هم این اتفاق درباره پژمان افتاده اما او نهایتا به جمع قرمزها بازمی گردد. اما نه ، اینبار خبر حقیقت داشت. نوری می گوید:"از طرفداران پرسپولیس عذر می خواهم اما من برای این تصمیم دلایل مهمی داشتم که به آینده ام مربوط است."البته او به هیچ وجه از قرارداد مالی اش با ملوان حرفی نمی زند اما خبرهای موثق حکایت از این دارد که نوری برای یک فصل بازی در ملوان 350 میلیون تومان دریافت خواهد کرد که یک رکورد تازه در محدوده شهر انزلی است.ظاهرا باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادبا پژمان 250 میلیون به او پیشنهاد کرده بود که با رقم ملوان قابل مقایسه نیست. تازه او در ملوان کاپیتان است و در پست دلخواهش به میدان می رود.

 شاید از او گذشته بود آچارفرانسه باقی بماند!

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:goal.com