رمز گشایی از دلایل محرومیت 3 والیبالیست زن به علت حاشیه های نامناسب!
سه والیباست تیم ملی بانوان کشورمان بخاطر ایجاد حاشیه های نامناسب, چندسالی از والیبال محروم شدند اما علت این محرومیت چه بوده است؟

علت محرومیت والیبالیست های زن چیست؟

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در حالی احکام محرومیت 3 بازیکن بانوان زیر 23 سال را اعلام کرده که هیچ توضیحی در خصوص تخلفات نداده است.

همه چیز از بازی ایران و چین‌تایپه در مسابقات والیبال بانوان زیر 23 سال آسیا شروع شد؛ زمانی که نگین شیرتری برای دیدار ایران با چین‌تایپه پاسخی به تلفن‌های کادر فنی نداد و درست یک ساعت قبل از آغاز مسابقه همه چیز بهم ریخت.

نگین شیرتری بانوی والیبالیست کشورمان که صبح قبل از مسابقه در تمرینات بدنسازی حضور داشت، زمانی که تیم ملی قصد داشت به سالن مسابقه برود، به تلفن‌های کادر فنی پاسخی نداد و اعلام شد وی به دلیل بیماری نمی‌تواند در این دیدار حضور داشته باشد، بیماری که باعث شد تا تیم ملی پاسور شماره یک خود را نداشته باشد و پاسور دوم تیم نیز در زمان بازی دچار آسیب‌دیدگی شد تا بحران بیش از گذشته یقه تیم را بگیرد.

شنیده‌ها حاکی از این است زمانی که تیم ملی به هتل برمی‌گردد نشانی از بیماری در چهره شیرتری نمی‌بینند و این موضوع مطرح می‌شود که وی به دلیل تمارض حاضر به بازی نشده است.

بعد از بازگشت تیم ملی به ایران، سیما صدیقی که هدایت بانوان را برعهده داشت گزارشات خود را در این خصوص به فدراسیون ارائه کرد و در نهایت نیز روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بدون اشاره به تخلفات 3 بازیکن احکامی را صادر کرد که در نگاه هر خواننده‌ای سنگین به نظر می‌رسید.

نکته دیگر محرومیت شقایق شفیع و منا رمضانی است. این 2 بازیکن در جریان مسابقات به دلایل شخصی با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند و همین امر باعث محرومیت آنها شده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tarafdari.com