حمیده عباسعلی: آماده ام!
حمیده عباسعلی کاراته کای کشورمان درباره آخرین وضعیت خود صحبت کرد.

آمادگی حمیده عباسعلی برای قهرمانی

حمیده عباسعلی بعد از دوری از تمرینات به خاطر مصدومیت ، در قزاقستان و مبارزه با نامداران آسیا ازاعتبارش دفاع کند .

او درباره شرایط اردوها می گوید : « برای رقابت‌های قهرمانی آسیا هشت  اردو داشتیم  که  تمرینات خوبی مثل  کاراته ، بدنسازی، چابکی و میدانی را انجام دادیم . خدا را شکر شرایط اردو خوب بود و همه ملی‌پوشان از تمرینات راضی بودند و به آمادگیِ   مدنظر کادر فنی  خیلی نزدیک شدیم.»

عباسعلی به مصدومیتش اشاره می کند : «  متاسفانه درلیگ جهانی فرانسه کتفم آسیب‌دید ‌ و شرایط آنقدر بحرانی بود که نتوانستم تمریناتم  را ادامه‌ دهم . پزشکم بعد از معاینه توصیه کرد هیچ حرکتی انجام ندهم و گرنه ممکن است کاراته را برای همیشه کنار بگذارم ، به همین دلیل   فعالیتم  را برای رسیدن به اهدف بلند مدت برای مدتی کم کردم و به همین خاطر درانتخابی اول برای کشورهای اسلامی باکو غایب بودم.»

عباسعلی ادامه می دهد : « تنها یک ماه فرصت داشتم تا به شرایط ایده‌آل برسم . به همین خاطر بعد از بازیهای کشورهای اسلامی تمرینات را برای قهرمانی آسیا کنار اردونشینان شروع کردم و حالا برای مبارزه با رقبا آماده ، آماده ام .»

دختر كاراته‌ كا به مسابقات ورلد گیمز فکر می کند : « دو روز بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیای قزاقستان در ورلد گیمز شرکت می کنم . این رقابتها هرچهارسال یک بار برگزار می‌شود و تنها کاراته کاها با سهمیه می‌توانند درآن حاضر شوند . قهرمانان هر قاره و مدال آوران جهانی سال گذشته سهمیه حضور در ورلدگیمز را به دست آورده اند ،  من قهرمان آسیا هستم و برنز رقابت‌های جهانی اتریش را دارم و معتقدم با المپیکی شدن کاراته حضوردر رقابت ورلدگیمز لهستان فرصت خوبی است تا از چشم داوران دورنمانم و آمادگی جسمانی‌ام را ارزیابی كنم . امیدوارم با تمرینات خوبی که داشتم ، بتوانیم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرم و از عناوین گذشته خود درتاتامی قزاقستان دفاع کنم.»

حمیده عباسعلی، دلارام دوستی، رزیتا علیپور و محدثه آقایی ترکیب کومیته تیمی بانوان هستند که در قالب تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا روی تاتامی می روند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی