خبر پایان دوران ورزشی کیمیا علیزاده !!
امروز خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه کیمیا علیزاده بخاطر شرایط جسمانی اش باید تکواندو را کنا بگذارد! اما این خبر چقدر صحت دارد.

کیمیا علیزاده از تکواندو خداحافظی می کند؟

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: هر بیماری قابل درمان است و کیمیا علیزاده هم تحت درمان است و کنار گذاشتن تکواندو هم به دلیل شرایط جسمانی اش پایه و اساس ندارد.

کیمیا علیزاده دختر تاریخ ساز تکواندوی ایران پس از کسب مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو روزهای بسیار سختی داشت. او بعد از المپیک مچ پایش را به جراحان سپرده و تحت عمل جراحی قرار گرفت و حالا هم به یک بیماری مبتلا شده و چند روزی است در بیمارستان بستری شده است.

غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره اظهارات پزشک سابق علیزاده مبنی بر اینکه باید وی تکواندو را کنار بگذارد، گفت: روند درمان در یک بیمارستان خصوصی به خوبی در حال انجام است. علیزاده دچار ضعف عضلانی شده و کارهای درمانی اش به خوبی در حال پیگیری است. به هر حال هر بیماری درمان دارد و نمی توانیم از حالا قاطعانه بگویم دوران ورزشی این ورزشکار به پایان رسیده است.

وی ادامه داد:این بیماری هم مانند هر بیماری دیگر قابل درمان است. همانطور که پیش از این هم گفتم ویروسی وارد بدن این ورزشکار شده که علتش هم می‌تواند فشارهای و تمرینات سخت باشد اما جای نگرانی نیست و نباید از الان قاطعانه در مورد وضعیتش صحبت کرد.

نوروزی در پاسخ به سوال که کیمیا باید تکواندو را کنار بگذارد گفت:روند درمان به خوبی در حال انجام است طبیعی است که به این زودی نمی‌تواند به تکواندو برگردد و باید دوران ریکاوری و نقاهت را پشت سر بگذارد. کسانی که حرف از کنار گذاشتن تکواندو توسط او می زنند از شرایط بی خبر هستند و نباید به آنها توجهی کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir