مردی که تمام تنیسور های زن او را دوست دارند!!
سرنا ویلیامز، تنیسور شماره چهار جهان اعلام کرد که تنیسورهای زن، اندی ماری را دوست دارند زیرا او تلاش می‌کند که رفتار مشابهی در تنیس با مردان و زنان انجام شود.  

 

دلیل محبوبیت اندی ماری در میان تنیسور های زن

سرنا ویلیامز که ۲۳ بار قهرمان گرند اسلم شده است، در حال‌ حاضر منتظر به دنیا آمدن اولین فرزندش است. ویلیامز در صحبت‌های خود اعلام کرد که اندی ماری تنیسور شماره یک جهان در بین زنان تنیسور بسیار محبوب است زیرا از حقوق آنها دفاع می‌کند.

ماری چند روز پیش درباره تقسیم شدن بازی‌های زمین اصلی ویمبلدون بین زنان و مردان تنیسور انتقادهایی کرد و گفت که زنان نیز باید به اندازه مردان حق بازی کردن در زمین اصلی را داشته باشند. او همچنین در کنفرانس خبری بعد از بازی‌اش در دور یک چهارم نهایی در تذکر به خبرنگاری که اعلام کرد سم کری، اولین تنیسور آمریکایی راه یافته به نیمه نهایی گرند اسلم از سال ۲۰۰۹ است، گفت‌: سم اولین تنیسور "مرد " آمریکایی است.

سرنا ویلیامز و ونوس ویلیامز، اسلون استفن، مدیسن کیز و کوکو وندوی زنان تنیسور آمریکایی هستند که از سال ۲۰۰۹ تاکنون به نیمه نهایی رسیده‌اند.
ماری در سال ۲۰۱۴ املی مورسمو، تنیسور زن قهرمان ویمبلدون را به عنوان مربی خود انتخاب کرد. مادر ماری، اولین مربی تنیس او بوده است که همیشه ماری در صحبت‌های خود از او تمجید می‌کند.

سرنا ویلیامز درباره ماری به ESPN ، گفت‌: فکر می‌کنم هیچ تنیسور زنی نیست که حامی اندی ماری نباشد. او در تنیس از حقوق زنان دفاع می‌کند و درباره مشکلات زنان صحبت می‌کند. او مادر فوق‌العاده‌ای دارد که نقش اساسی در زندگی‌اش داشته است. اندی کار زیادی برای ما انجام داده است و به همین دلیل ما او را دوست داریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir