حمله تند عادل غلامی به منتقدان تیم ملی والیبال
بعد از کسب عنوان یازدهمی از بین ۱۲ تیم حاضر در سطح اول لیگ جهانی انتقادات زیادی به ملی پوشان و کادرفنی تیم وارد شد که باعث عصبانیت برخی از ملی پوشان از جمله عادل غلامی شده است.

مصاحبه جدید عادل غلامی

تیم ملی والیبال ایران خود را آماده حضور در رقابت های انتخابی قهرمانی جهان در اردبیل که از ۱۹ مردادماه آغاز می شود، می کند. عادل غلامی  بازیکن باتجربه تیم ملی والیبال که در پست مهاجم سرعتی و دفاع روی تور در چند سال اخیر برای تیم ملی به میدان رفته واکنش تندی به انتقادات برخی از کارشناسان داشته است. در ادامه مشروح صحبت های عادل غلامی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" را می خوانید:


مسعود جریمه شد، نه من

من در تمرینات روزهای اخیر حضور داشتم و کسی که دیر در محل تمرین حاضر شد، مسعود غلامی بود. شاید به خاطر تشابه اسمی برخی تصور کردند من جریمه شدم. البته برخی افراد به هر قیمتی می خواهند حاشیه سازی کنند. این مسعود غلامی هم به خاطر هم نامی با من برایم دردسرساز شده است.(باخنده)


از نظم اردویی مشکلی نداریم

این نظم موجود در اردو باعث پیشرفت تیم ملی می شود. البته گاهی برای برخی بازیکنان اتفاقی پیش می آید که غیرقابل پیش بینی است اما اکثر اوقات بازیکنان سر موقع کارشان را انجام می دهند و نیازی به جریمه هم نیست.


برنامه ریزی غلط FIVB به ما ضربه زد

امسال شرایط ما برای حضور در لیگ جهانی متفاوت بود و مصدومیت برخی از بازیکنان به شدت به تیم ملی ضربه زد. البته در راس تمام این مشکلات برنامه ریزی غلط فدراسیون جهانی والیبال که تورنمنت های زیادی را در سال برگزار می کند، باعث لطمه به تیمی چون ایران می شود. یکسری بازیکن تمام سال را در اردو و مسابقه هستند و فشار زیادی را تحمل می کنند.


با یک برد بیشتر صعود می کردیم

این را هم بگویم که نتیجه خیلی بدی در لیگ جهانی کسب نکردیم و بیشتر بدشانسی آوردیم. ما می توانستیم با یک برد بیشتر حتی جزو تیم های صعود کننده به مرحله نهایی باشیم چون فاصله تیم پنجم تا ایران که در رده یازدهم قرار گرفت، فقط یک برد بود. نباید به جایگاه یازدهمی ایران نگاه کنید و بگویید که نتیجه بدی گرفتیم. می توانستیم جایگاه بهتری کسب کنیم اما به هر حال هر چه بود، گذشت.


ما می رویم تا خیالتان راحت شود!

برای برخی ها که انتقادات بی جایی می کنند و می گویند بازیکنان باتجربه تیم ملی انگیزه ندارند، متاسفم. اصلا نمی دانم این چه حرف هایی است. اگر واقعا حضور ما چند نفر که از قدیمی ها هستیم برخی را اذیت می کند، ما هم می رویم تا خیالتان راحت شود. تیم ملی با ما در این چند سال نتایج ضعیفی کسب کرده و به همین خاطر زودتر می رویم تا نفرات جدید بیایند و نتایج بهتری بگیرند! حرف هایی از سوی کارشناسان زده می شود که بار روانی دارد و اشتباه است. روی چه دلیل و مدرکی می گویند که ما انگیزه نداریم؟ مگر آنها در تمرینات و مسابقات کنار ما هستند؟ بازیکنی که با مصدومیت به زمین می رود، واقعا بی انگیزه است؟‌


برخی هدفشان فقط تخریب است

برخی افراد اصلا هدفشان کارشناسی کردن نیست و فقط می خواهند تخریب کنند. من کسی نیستم که بخواهم راهکار بدهم و بگویم فدراسیون باید چه کاری کند که فشار از روی بازیکنان برداشته شود. در ضمن نباید پتانسیل والیبال ایران را با برزیل مقایسه کنید که چند تیم ملی دارد. در ضمن همان برزیل هم در این چند سال نوسان داشته و این یک اتفاق طبیعی است. برخی آقایان جنبه ندارند و غیرکارشناسی حرف می زنند. بعد از لیگ جهانی ما به جز فشارهای الکی و حرف های غیرکارشناسی چیز دیگری ندیدیم.


مقابل آسیایی ها مشکل نداشتیم

باید تا ۲ هفته دیگر در رقابت های انتخابی قهرمانی جهان به میدان برویم. چین و کره جنوبی رقبای اصلی ما در این مسابقات هستند که در سید ۲ لیگ جهانی امسال بازی های خوبی انجام دادند. البته ما در چند سال اخیر مقابل تیم های آسیایی مشکلی نداشتیم و امیدوارم این بار نیز بدون مشکل صعود کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com