حقوق باورنکردنی سیامند رحمان!
سیامند رحمان اعلام کرد که ماهانه فقط 900 هزار تومان حقوق می گیرد!

سیامند رحمان 900 هزار تومان حقوق می گیرد!

یک واقعیت تلخ در مورد قهرمان پاراالمپیک ورزش کشورمان. او با داشتن دو عنوان مهم جهانی در ماه تنها 900 هزار تومان حقوق می گیرد.

سیامند رحمان در این باره می گوید:«  حرف من همیشه این است که سیامند رحمان تا ابد نمی‌تواند به ورزش حرفه‌ای ادامه دهد. من نهایتا چند‌سال دیگر می‌توانم ورزش کنم؟ الان سال‌هاست که کار و زندگی من ورزش و تمرین است. جا دارد از صندوق حمایت از قهرمانان گلایه کنم که به من با داشتن ٢مدال طلای پارالمپیک ٩٠٠‌هزار تومان حقوق می‌دهند.

متاسفانه بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی تبعیض قایل می‌شوند و این درست نیست. چندباری من و سایر قهرمان‌های پارالمپیکی در مصاحبه‌های خود این موضوع را اعلام کردیم. وزیر ورزش هم که چند ماهی است روی کار آمده و قطعا در جریان این اتفاقات قرار گرفته است. من مشکلاتی دارم که شاید هیچ‌کدام از این مسئولان از آنها اطلاع نداشته باشند.

در شرایطی ٩٠٠‌هزار تومان حقوق می‌گیرم که مثلا برای سفر به تهران و برگشت به ارومیه، یک‌میلیون تومان هزینه می‌کنم. مجبورم به خاطر شرایطی که دارم، ٢ بلیت هواپیما بگیرم. ما خواهان یکسان‌سازی همه شرایط برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی هستیم و اگر قرار به فرق گذاشتن هم باشد، قطعا شرایط ما خیلی سخت‌تر از المپیکی‌هاست.همین حقوق را هم ٦ ماه می‌دهند و ٦ ماه دیگر نمی‌دهند.

واقعا آنهایی که این حقوق را برای من در نظر گرفته‌اند، خودشان حاضر هستند با ٩٠٠‌هزار تومان در ماه زندگی کنند؟ جالب است که برای همین مبلغ منت هم می‌گذارند و وقتی هم که من گلایه‌ای می‌کنم، ناراحت می‌شوند. به‌نظر من این مبلغ را ندهند، سنگین‌تر هستند!»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی