حمید احتشام زاده در غربت درگذشت
حمید احتشام زاده، قهرمان سابق پینگ پنگ ایران و تیم تاج که مدت ها بود با بیماری دست و پنجه نرم می کرد سرانجام دار فانی را وداع گفت تا در سکوتی محض چشم بر دنیا ببندد.

حمید احتشام زاده قهرمان اسبق تنیس روی میز درگذشت

حمید احتشام زاده قهرمان اسبق تنیس روی میز ایران و برادر بزرگتر مجید احتشام زاده درآلمان درگذشت.

این بازیکن سابق تیم ملی تنیس روی میز ایران که در بستر بیماری به سر می برد، طی سالهای گذشته در بیمارستانی در آلمان مورد عمل جراحی حنجره قرار گرفته بود اما از آن پس مشکل سرطان حنجره باعث شد نتواند حرف بزند. مرحوم احتشام زاده پس از تحمل بیماری طولانی ، شب گذشته در فرانکفورت آلمان درگذشت.

حمید احتشام زاده فرزند امیر احتشام زاده پدر پینگ پنگ ایران و برادر مجید احتشام زاده بازیکن و قهرمان سالهای متمادی تیمهای ملی است که سالهای دور در بوندس لیگای آلمان هم پینگ پنگ حرفه ای بازی می کرد.

حمیدرضا احتشام زاده، یکی از جوانانی بود که در دهه ۱۳۵۰ با استعداد فراوانی که در بازی تنیس روی میز داشت خیلی زود و در سن ۱۸ سالگی به تیم ملی تنیس روی میز ایران راه یافت. وی با پیشرفت سریع در بازی موفق شد با پیروزی بر بازیکنان برتر و معروف کشور زمان خود  نایب قهرمان کشور در انفرادی سال ۱۳۵۲ و قهرمان تیمی باشگاههای تهران در سال ۱۳۵۶ باشد. او در مسابقات جهانی ۱۹۷۳ سارایوو (یوگوسلاوی) پیراهن تیم ملی را پوشید. وی در سال ۱۳۵۲ با تیم «ب» ملی ایران به کشور ارمنستان سفر نمود.

یک تصادف  باعث مصدومیت شدید دست راکت دار او شد و به این دلیل مجبور شد یک میله آهنی در دست خود بگذارد ولی با این وجود در سالهای اقامت خود در کشور آلمان در لیگ باشگاه های این کشور اروپایی بازی می کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tabnak.ir