حجاب فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی مانع پیوستن وی به تیم والیبال شارلوا می شود؟
فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی ممکن است در صورت پذیرفته شدن حجابش, به تیم والیبال شارلوا بلژیک بپیوندد.

احتمال حضور همسر کاوه رضایی در تیم والیبال شارلوا بلژیک

پس از پیوستن کاوه رضایی به تیم شارلوا بلژیک همسر او فرنوش شیخی که عضو تیم ملی والیبال بانوان  هم بود از حضور در اردوها انصراف داد و همسر خود را در راه سفر به شارلوا همراهی کرد. او در هیچ تیم باشگاهی و تیم ملی دیگر بازی نکرد اما همراه همسر خود به باشگاه شارلوا رفت.

او در ابتدا با تیم والیبال شارلوا تمرین می کرد اما حالا صحبت از انعقاد قرارداد او با این تیم است.

مدیر تیم شارلوا در این باره به سایت DH online بلژیک گفته است: " حضور شیخی هیچ هزینه‌ای تاکنون برای ما نداشته است. او در سطح بازیکنان بلژیکی فعالیت می‌کند و با نظر کاوه به این‌جا آمده است. هنوز کارهای دفتری برای قرارداد با این بازیکن به سرانجام نرسیده است و در حال مذاکره با فدراسیون والیبال هستیم."

با این حال باشگاه های بانوان در اروپا اتحادیه هایی دارند که هر تصمیمی در باشگاه ها منوط به پذیرش آنهاست. اینکه یک بازیکن محجبه می تواند در این لیگ حاضر شود یا خیر باید به تایید اتحادیه برسد.

سال گذشته مائده برهانی و زینب گیوه به بلغارستان ترانسفر شده بودند و دلیل آن پذیرش بازی با حجاب توسط اتحادیه یا فدراسیون بلغارستان بود اما این شرایط هم اکنون در بلژیک ایجاد نشده است.

با این وجود تیم والیبال شارلوا بر خلاف تیم فوتبال آن در قعر جدول لیگ برتر به سر می برد و تنها با یک برد در رده دهم لیگ دوازده تیمی قرار دارد. البته هم اکنون شیخی در اسپانیا به سر می برد و در انتظار تصمیم مسولان والیبال بلژیک است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی